Mane prižadino žadintuvas, kuris priminė man, kaip ir kiekviena rytą, kad prasidės niekuo neišskirtina diena. Patikslinsiu - " nuobodi, be nuotykiu".
- Ir kodėl į tą mokyklą reikia keltis taip anksti ? - sumurmėjau.
Staiga pajutau, kaip sujudėjo mano lova ir prasimerkus pamačiau savo mylimiausią šuniuką Maiką. Jis mane visą išlaižė, nepalikdamas nei vienos sausos vieteles ant veido. Glosčiau jį kokias 10 minučių, kol dašuto, kad reikia greitai begti iš lovos ruoštis į mokyklą.
Nuėjus į vonia nusirengiau ir iškarto palindau po dušu ir nusiprausiau. Po viso šito, nusišluosčiau visą kūną ir nubėgau apsirengti. Užsidėjau baltą palaidinę, mokyklinį švarką ir juodas aptemptas kelnias. Nubėgau greitai į vonią, išsiėmiau kosmetinę ir pradėjau darytis makiažą. Išsitepiau lygiai ir gan naturaliai savo veidą pudra ir perbraukiau kelis kartus per blakstienas tušu.
- Kas čia per kvapas, kuris sklinda iš pirmo aukšto !? - tyliai pasisakiau sau.
Greitai susiruošus, pradėjau eiti į pirmą aukštą. Lipdama laiptais išgirdau, kaip mano brolis giria tėvą už skanius pusryčius. Vos įėjau į virtuvę iškarto apsikabinau tetį už nugaros ir pradėjo jis man det kažka i lėkštę.
- Labas rytas tėti. - šyptelėjau. - ką paruošiai šiandien ? - paklausiau.
- Labas rytas, širdele. - Šyptelėjo. - Patušinau daržoves, juk tu nori turėti jėgų visai dienai ? - nusijuoke.
- Taip, tėtuk. - nusijuokiau.
Aš atsisėdau prie stalo, o tėtis padėjo lėkštę su patušintomis daržovėmis. Kvapas tiesiog nuostabus ! Pradėjau nevalgyt, o kimšti. Tėtis iš manę pradėjo juoktis.
- Tėti... nesijuok, aš labai skubu. - pasakiau pilna burna.
- Kažkas mokykloje visą dieną neišeis iš tuoleto. - pradėjo dar labiau juoktis.
Pabaigus valgyt, apsimečiau, kad supykau ir nuėjau prie durų. Užsidėjau juodus conversus ir juodą žieminę striukę. Galiausiai atsirakinau, atsidariau duris ir nuėjau i stotelę. Palaukiau 3 minutes ir atvažiavo mano autobusas. Įsėdau į jį ir pradėjau važiuoti link mokyklos.
Kadangi liko dar važiuot apie pusvalandį, tai gal parašysiu savo bestei Kristen.
-sms-
7:28 val.Aš : Labi.
Kristen : Laba.
Aš : Ka tu ?
Kristen : Mama veža į mokyklą, tu ?
Aš : Važiuoju autobusu i šūlę. Susitinkam pas tave gal vakare ?
Kristen : 20val lauksiu pas save. :)
Aš : kk :)
Kristen : Nepamiršk pasiimti pižamą, juk nakvosi taip ? ^^
Aš : Tai aišku ! Kaip tik dar penktadienis, tai liux. ;)
Kristen : Na tai sutarta tada. ;) Turesiu tuoj jau lipti iš mašinos, ate draugyt. ;)
Aš : Iki. ;)
Atsisukus į langą stebėjau skriejantį vaizdą ir švintantį dangų. Jau matau netoli savo stotelę kurioje lipsiu. Atsistojau ir nuėjau link autobuso durų. Pagaliau jos atsidarė ir aš pradėjau eiti į mokyklą. Nuo stotelės iki mokyklos vos kelios minutės. Vis artėjau ir artėjau prie jos ir sutikau beeinančia savo klasiokę Loren.
- Sveikutė. - šyptelėjau.
- Labas, kiek laiko liko iki aštuntos valandos ?
Įkišau ranką į tašę ir išsitraukiau telefoną. - Liko trys minutės. - pasakiau.
- Einam tada greičiau, kad nepavėluotumem. - tarė ji.
- Ok. - sumurmėjau, nes tikrai nebuvau pasiruošus atsėdėti mokykloje 8 pamokas...
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...