Uběhli další 2 měsíce mezi kterýma jsem byla znovu ve škole šikanovaná tím, že jsem tlustá i když si tak nepřijdu. I když...Zrovna stojím jen ve spodním prádle před zrcadlem a prohlížim si svou postavu, mám pocit, že mají pravdu...jsem nějaká tlustá. Dlaní si přejedu po břiše a pohledem se zaměřím na své nohy. Najednou si vzpomenu na Annu. Má tak nádherné tělo, chtěla by jsem tak vypadat taky. Tak jsi si na mě znovu vzpoměla?! Já už ale tvoje kamarádka nejsem! Vykašlala jsi se na mě, jakmile jsi si našla jinou kamarádku! Jsi zrádkyně! Zvolá mi Anna v hlavě, okamžitě si dám dlaně na tváře a pootevřu pusu ve viděšení. Úplně jsem na Annu zapoměla a ona mi tak pomohla. Potřebuju od ní pomoct znovu, ano. Jsem tlustá. Moc tlustá.
„Anno? Dokážeš mi odpustit? Prosím...potřebuju tě...všechny kamarádky, které se o mě zajímají jsou falešné...tak moc...chci být s tebou znovu kamarádka..." špitnu potichu dívajíc se do zrcadla.
Vanesso, jseš mrcha. To ti nikdy neodpustím! Jseš navíc odporně tlustá! Hubená si můžeš říkat až ti tuk přestane obalovat boky, žebra, ruce i nohy!
Z oka mi steče slza a já padnu na kolena. Holýma rukama si obejmu nahé břicho a podívám se na své nohy. Když takhle klečím, tak jsou hrozně tlustý. Měla by jsem s tím něco udělat...povzdychnu si a zvednu se. Začnu se pomalu oblíkat do školy.
***
Když odcházim ze školní jídelny, tak si dám ruku na břicho. Měla jsem hrozné nervy z toho, jak moc špatnou postavu mám a z toho jak do mě Samantha i Jack zase ryli. Snědla jsem sotva půlku oběda. Jakmile jdu kolem záchoda, tak se mi v hlavě zase ozve ten známí hlas, který volá moje jméno.
Vanesso...
Vanesso?
Vanesso?! Zastav se krucinál!
Okamžitě mě to zastaví, natočim hlavu lehce do leva a do mého zorného pole se dostanou záchodové dveře. Jen nasucho polknu.
Ano, přesně tak, Vanesso...chceš být znovu mou kamarádkou? Tak celý obsah žaludku dostaň ven! Hned!
V tu chvíli mě napadlo. Chci být Annina kamarádka nebo ne?
Ani chci.
Chci být hubená.
Chci mít opravdovou kamarádku.
Chci, aby Anna znovu byla moje kamarádka.Tyhle všechny pocity mě donutí vejít na záchod, zamknout se v kabince a vyvrátit všechno jídlo, které v žaludku mám.
Ano je to tak.
Znovu jsem se poddala Anně.
Ahooojky :) Doufám, že se vám díl líbí :) Vím, dlouho jsem nic nepřidala a je kratší, ale znovu mě to k psaní táhne a tak začnu zase psát víc :) Doufám :D Děkuju za podporu! :)
Omlouvám se za chyby :/
Mam vás ráda xxx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
NezařaditelnéKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných