Він обіцяв зробити пропозицію на моє день народження. Хм, можливо передумав? Щось тут не так, але ж не буду я наполягати, краще промовчу.
Подумала я протираючи свої заспані очки, хех, він спить, так солодко, обнімаючи міцно мене. На годиннику 04.50. трішки вивільнившись від обіймів коханого, обертаю його на спинку, знімаю тепле одіялко. Цілую його в шийку, ніжно покусуючи за мочку вуха. На його устах промайнула ніжна усмішка крізь сон.
Я не втрачала можливості, оскільки, добре знала його бажання. Щоб я його збудила своїм "ротиком"... Опускаюсь ще нище цілуючи його животик, його член поступово стає твердішим... починаю пестити його головку язичком. І так захопилася цим процесом, що прийшла до себе від легкого дотику його руки до мого підборіддя. Толя ніжно підняв мою голову і підсунув до себе, ніжно поцілував. І в ту ж хвилину ніжно заволодів мною...
-Будемо ще спатки ?- запитую в нього.
- Хм, в мене інша пропозиція.
- І яка ж?
Підходить до мене в притик, різко бере на руки, ставить в ванну.
Знаєте? Я б в житті не подумала, що з кимось в ванній може бути на стільки добре, ще краще, чим на самоті з собою. Взяла душ в руки, націлила на нього, Толя, як маленька дитинка почав закриватись руками, протираючи очі від води.
- Їжачок мій маленький, ти нарвалась- з посмішкою сказав він.(Їжачок- називає мене так, через те що вмію робити носиком як їжачки).
Мому здивуванню не було меж, коли він взяв шампунь і почав мити мені голову, це настільки класне відчуття, що словами його не передати...
Хм, вже вечоріє, а він мовчить. Ну нічого Вік, не розстроюйся, можливо, він злякався
- Я в магазин, тобі щось взяти?
- Ні, не потрібно, і ти не йди, залишся зі мною, ти ж знаєш як я боюсь темноти.
- Кохана, це всього лиш 10 хв, треба кави купити.
- Ну добре- ображеним тоном сказала я.
-А навізо тобі в магазині сорочка????
-Треба!
- Добре, я тим часом йду щось їсти приготую.
От він і пішов, лишилась на однині з собою. Блін, можливо в мені справа, можливо, він іже не хоче бути зі мною?
Роздумувала я відрізаючи пльоночку від м'яса, і не помітила як він вернувся.
Отямилась, коли відчула чиюсь руку на своєму плечі, і ніжний поцілунок в волосся.
Обходить з іншої сторони, стає на коліно, і ...
Говорить про своє кохання, а я, а що я ??? В голові лиш думки "ааааа..я виходжу заміж"
- Ти вийдеш за мене заміж?
- Так!!!
Обнімаю його за шию, очі світяться від радості, цілую, цілую, цілую.
-Кохана, йдем покурим?я перенервував.
- Ахаха, не повіриш це ж хотіла сказати, пішли.
Він включив у плейлисті "нашу" пісню О. Пономарьова" Я ніколи нікого", обняв мене міцно, міцно...
Викинувши свою недокурену сигарету, розвертаюсь до нього, цілую і тягну за собою, по дорозі роздіваючи його, а він мене. От і все тепер ти навіки мій!
ВИ ЧИТАЄТЕ
На Дотик - Мій
RomanceЖиття не преедбачуване. Людина створена щоб жити саме цією хвилиною і миттю. А не думати про минуле і майбутнє.