Capitolul 1

100 22 5
                                    

Singura ,depresivă ...cuvintele care m.au definit toata viața . Mereu mi.am dorit sa mor dar acesta dorinta a dispărut odată cu sufletul meu . Mda,ce tragic! Mai ca imi plâng de mila . (Sarcasm)

Lumea acesta e mai ceva ca un infern ! Oameni mai ceva ca diavoli. Totul "a crescut" strâmb in lumea aceasta . Niste prefacuti! Cred ca ii plăteste cineva sa zâmbească la cate zâmbete afiseaza si normal ca acele "zambete" sunt false ca si oameni .

Măşti ,măşti asta poarta oamnei ,in loc sa poarte pălării !

Pentru mine a venit apocalipsa in acesta lume plina de oameni falsi . Ar trebui sa steargă cuvântul "încredere" din DEX .

Acum sa revenim la activitatea mea ..dar stai ,care activitate ? De a sta inchisa in camera si a astepta noaptea pentru a iesi la "vanatoare" *maleficface* .

Practic sunt o sadică . Imi place sa omor ! Ador sângele !

Am omorât mulți oameni numai ca eu ii ascund =ii ingrop . :₩

Oameni sunt diavoli dar eu sunt Lucifer ! Nimeni nu cred ca s.ar compara cu mine la răutate. Mereu castig ! Sunt o învingătoare si asa voi ramane .

*Sunt la cafeneaua unde imi vine mereu prada. La 12:00 actionez ! Va întrebati de ce la o cafenea ? Pentru ca aici vin "dragi" mei colegi care si.au batut joc de mine ca sunt o depresivă . Mai vedem noi cine ajunge depresiv dupa acest soc ,DACA SCAPA ! O sa ma joc cu ei . Locul meu de joaca "padurea". *maleficface*

O sa vadă ei cine e depresiv ! O sa fie usor sa vanez 7 iepuri dintr.o lovitură . Credeti ca sunt mulți ?! Nici vorba încă sunt putini le langa câți am omorât într.o noapte deoarece erau foarte supărată .Dat stați putin ..eu mereu am fost supărată ,doar sunt depresivă !

Am inceput sa rad ca o sadică (Ce sunt) si toti se uitau la mine foarte ciudat . Nu o sa le spun nimic . Nu am mai vorbit cu un om de foarte mult timp si nici nu vreau sa vorbesc cu o ființă falsa .

Toby's P.O.V

Ca in fiecare ies cu prieteni mei la cafeneaua noastra . Ma simt vinovat ca ma i.au de acea depresivă . Inainte era cea mai vesela fata din generală (clasa 8) . Dar de la acel accident . Va întrebat de unde stiu ? Pai suntem vecini . Din clasa 10 a devenit depresivă si când oameni trec pe langa ea se poate observa zâmbetul sadic ..de parca ar astepta ceva ...

*Sunt la mas si ma amuz cu prieteni mei :Kyal ,Leon ,Sean,Laura,Alice ,Barbara dar ne amuzăm pe seama depresivei. Ciudat sa o gasesc intr.un local cu asa mulți oamnei . Am observat ceva foarte dar foarte ciudat la ea . Cand spune una dintre fete ceva despre ea sau unul dintre băieți si începem sa radem ,ei ii apare pe fata acel zâmbet sadic .

Spencer's P.O.V

11:59 . Of,of ...poate daca nu continuati sa ma mai judecat in aceasta seara ,poate scăpați ,dar ce sa le faci fetelor daca au o gura mare ...

Am iesit repede din local . Am stat 2 minute dupa un zid pana au iesit ,mi.am tras gluga peste cap si am inceput sa fug prin pădure . Parcarea lor de la acesta cafenea este dupa pădure :] .

Acestia au inceput sa meargă unu de mana (un băiat si fata) mai ca vizitam acolo ,dar singurul ramas fara pereche era chiar Toby! O sa il las la urma .

Prima tinta ! Erau mai in spate de cat ceilalti . Mi.ati ușurat treaba ! :)) . Scot cutitul si fug repede dupa copacul pe unde trebuie sa treacă dar nu o sa apuce :)) .

Cand cutitul meu si.a facut prezența in inima fetei am simtit "adrenalina" si iubirea mea față de sânge ! Băiatul panicat a ramas nemiscat ...i.Am băgat cutitul in cap si mi.Am continuat vânătoarea . Ii puteam auzi pe cei 5 vorbind despre cei doi "porumbei morti" măcar acum sunt intr.un loc mai bun ..sau nu ! :)

**Nuuuu! Mi.a scăpat Toby ! Niciodata nu mi.a scăpat cineva . Am plecat nervoasă spre casa . Stau cu mama si mai am un frate de 8 ani pe care il iubesc foarte mult ..el este prima persoana cu care am mai vorbit in ultimul timp . El stie ce fac eu ...nu pot sa ii ascund secrete fata de el ...ce fac ? Vorbesc despre iubire ? Ew, ew!

Dar totusi el ar fii persoana care m.ar schimba .

*Am intrat in casa furioasă . Mama era in bucătărie .

-Buna scumpo ! Ma salutat ea .

Eu ma uit la ea normal ..stie ca nu ii voi răspunde . Cred ca niciodata nu o voi face .

-Iubito ..stiu ca nu vei vorbi cu mine dar vreau sa iti spun ceva ...ne vom muta . Daca întrebi unde ..ne mutăm in Mangalia .

Eram sa ma înec cu mâncare . Ma uit la sa si dau dezaprobar din cap.

-Poți sa rămâi ...doar esti majora . Zice trista .

Dar i.a stai !! Nu ! O sa mi.l i.a pe Matt .(fratele meu )

M.Am ridicat de la masa si am fugit pe scări plângând . Matt era in camera mea si plângea si el . M.Am dus sa il îmbrățișez ,iar el normal ca ma primit in brațele lui micuțe si fragile .

-Nu vreau sa plec Spencer .

-Nici eu nu vreau sa pleci . Spun eu

-Te iubesc surioara ! ❤

-Si eu ! :)

Umbrele IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum