"Minyeo, alweer?" fluisterde de nonnen naar elkaar die zondagochtend in de kerk, die zich bevind in een afzonderlijk gebied ver afgelegen van de stad en andere dichtbevolkte plaatsen. Je zou bijna denken dat dit de enige plaats op aarde is. Maar het was prachtig. De kerk en klooster staan niet al te ver van elkaar vandaan, maar toch wist Minyeo te laat te komen, elke keer weer.
Ze rent door de mooie tuin met prachtige bloemen en meest exotische planten, en de standbeelden van o.a David (beroemde kunstenaar), Julian (Romeinse Keizer), Thomas. (Ander belangrijk persoon uit de geschiedenis) en vele andere. De tuin was groot. Het weer was prachtig. Minyeo rent dus door de tijd terwijl ze haar hoofddeksel recht probeert op te doen. Ze was in een haast, maar ja dat is Minyeo. Voorzichtig doet ze de kerk deuren open, dat moet wel in een kerk, en al helemaal als de dienst al bezig is! Als ze de deuren opent, ziet ze iedereen opstaat met hun handen tegen elkaar aan terwijl ze 'Halleluja' zeggen, snel zoekt ze een plekje op en doet mee met het gebed.
Een klein meisje, die op de banken zit naast die van haar ,die worden gescheiden door een gangpad leidend naar de kerk deur, zit met oortjes harde muziek te luisteren op waarschijnlijk haar moeders telefoon tijdens de dienst. Minyeo kan het maar niet laten en zegt er dus wat van omdat het stoort tegen het meisje die haar compleet negeert. Ze probeert het nog een keer, en nog een keer, elke keer steeds luider. Dat meisje steekt haar tong uit naar haar. Uiteindelijk duikt ze op het meisje om het af te pakken waardoor er ten eerste veel herrie veroorzaakt word als ze op de grond terecht komt, en ten tweede de oortjes uit de telefoon haalt waardoor de keiharde muziek te horen is in de kerk, tijdens de dienst. De telefoon valt in het midden van het gangpad, maar de vloer is zo glad dat als ze het probeert uit te zetten (door natuurlijk er weer naar toe te duiken) uitglijd en de telefoon nog verder wegglijd. Uiteindelijk belandde dat ding voor de voeten van de Priester en zette het ding uit. Hij gaf het aan Minyeo. De muziek was van de o zo beroemde boyband A.N.JELL.
Ze was niet de handigste, maar ze wist niet dat deze boyband grote invloed op haar leven zou krijgen...
JE LEEST
Jij bent prachtig
HumorZe weet niet wat ze moet doen met haar leven, dus besluit Minyeo non te worden en volgens haar te leven zoals God wilt van haar. Ze heeft een tweeling broer Minam die PRECIES op haar lijkt en een rockster is die verplaats word in dé beroemdste boyba...