Prolog

17 0 0
                                    

1. July

9:07 pm

"Máme to" Zasmála se blonďatá dívka s propíchnutým rtem. "Máme!" Vykřikla a plácla si se svými kamarádkami. Měli to. Dodělali střední školu a všechny se úspěšně dostali na univerzitu Oxford. Nikdo nečekal, že zrovna tato pětice dívek, se tam dostane. Přeci jen, často pili a moc se neučili. Však byli chytré. Měli to. "Jdeme" Zasměje se blondýna znovu a vtáhne sebe i své kamarádky do jednoho z nejznámějších barů Londýna. Měli to.

"Pětkrát tequilu" Zasmála se kamarádka blondýnky, a mrkla na barmana. Měli co oslavovat. Měli to. "A víte co? Dejte nám jí rovnou dvojitou" Všechny se jen smáli. Nemuseli v sobě mít ani doušek alkoholu. Měli to. Byli opilé pýchou. Byli opilé faktem, že to dokázali. A alkohol to měl, celé jen podtrhnout.

11:02 pm

Tělo blondýnky i jejich kamarádek, již značně ovládal alkohol. Teď již nebyli opilé jen pýchou. A tak nebyl velký oříšek pro mladého, stále střízlivého, muže rozbouřit hormony plavovlasé dívky. Dostat opilou a bláznivou plavovlásku do postele, bylo pro tak pohledného muže snadnější než, říct slovo SEX. A tak to udělal. Dovezl si jí k sobě domů, do své postele. Protože s ní plánoval mít sex. A koneckonců, on ho i měl.

2. July

5:01 am

Zjištění plavovlásky, že skončila s cizím mužem v posteli, pro ní nebyl nijak neobvyklí. Jediná neobvyklá věc byla ta, že on byl slavný.



Osteogenesis imperfectaKde žijí příběhy. Začni objevovat