Daisy

610 48 4
                                    

Daisy virker en lille smule gladere for tiden.
Men det er også ved, at være en måneds tid siden, at vi snakkede med hende.
Jeg har taget lidt på i vægt. Hvilket kun er godt. Jeg har ramt 52 kilo nu.
Jeg har taget på rimelig hurtigt og jeg hader det på en eller anden måde, men altså jeg vil så gerne opbygge den her familie med Harry.
Det ville ligesom betyde alt, at have en skabning blandet mellem mig og Harry, lavet af mig og Harry, skabt af mig og Harry.
Alt i alt går alting enlig okay.

Mit cutting bliver bedre og bedre, altså jeg cutter mindre og mindre.
Jeg har ikke cuttet i to dage nu. Det er da et fremskridt ik?
Jeg ved Harry er rimelig stolt af mig, og jeg elsker ham for, st støtte mig.
Ja Harry, han må være min helt. Eller ja det er han.

Harry og jeg ligger i sengen som altid, altså hvad havde du regnet med? Vi er stadig de gamle dovne mennesker som før.

"Skal vi ikke besøge dine forældre idag, Harry?" Mumler jeg ind i hans bryst.
"Hmm, magter du det?" Mumler han tilbage, han er træt idag. Meget. Jeg kan mærke det, og jeg skal ikke træde forkert idag, så går det galt.
Så bliver han sur. Muligvis.
"Gør du ikke det da?" Spørger jeg stiller og kysser hans kind.
"Neeeeeij, jeg vil hellere putte med dig, kysse dig, koncentrere mig om, hvor smuk du er. Ja, det er den perfekte dag for mig" smiler han. Hans store smile huller titter frem, i siden af hans kinder. Han er simpelthen en charmetrold.

"Nårhh så det syntes du er en god ide? Hvad nu, hvis jeg hellere vil være sammen med Daisy?" Spørger jeg, med et lusket smil.
Han ligger sig hurtigt ind mellem mine ben, så jeg overhovedet ikke kan flytte mig ud af stedet.
"Det får du ikke lov til" griner han.

"Nå da da"
Han kysser blidt mine læber, og støtter sig på sine albuer, så han ikke bare falder som en bombe ned på mig.
Hans hånd ligger sig op min hofte, og den nusser den forsigtigt.
Han flytter hånden op til mit bryst, og massere det. Et lille mikroskopisk støn forlader mine nu, fyldige læber.

Lige pludselig går døren op, og jeg smider Harry af mig, og han falder ned af sengen. Hovsa.
"Avv, forsatan i frickle frackle helvede" bander han, og kigger på mig imens hans hånd, køre op og ned ad hans sårbare ryg.
"Undskyld." Undskylder jeg.

Jeg kigger hen mod døren, og Daisy står der. Hovsa hovsa.
"Øhm, hvor meget så du?" Griner jeg nervøst og køre en tot hår om bag mit øre.
"Nok" griner hun, og forlader værelset. Hvor pinligt var det ikke lige?
"Harry kom her op igen" griner jeg og rykker i hans hånd. Han ligger sig under min dyne.
"Undskyld skat, jeg blev forskrækket. Men jeg elsker dig stadig. Det ved du"
"Jeg elsker også dig, når du ikke kaster mig ud af sengen. Mange tak på forhånd, det vil ikke ske igen. Ellers får du ballade" griner han, og kysser min pande.

3. Dag i streg hvor jeg opdatere. Ja fuck da det. Det er da halv sygt. Nå men som jeg sagde igår, så har jeg udgivet en Ny bog, som handler om Louis.
Den var åbenbart ikke kommet ud igår, heller ikke selvom jeg havde ugivet den. Men nu kan du læse den på min profil hvis det lyster.
Love Ya.

Lost. H.SWhere stories live. Discover now