Sarah pov
"Mam, ik ga met Jaden naar een feestje!" Roep ik terwijl ik de trap af loop. Zonder echt naar het antwoord teluisteren wat me toch niet boeit trek ik men jas en schoenen aan en loop het huis uit. "Babe.." hoor ik Jaden meteen zeggen als hij me ziet, terwijl hij geleund tegen zen zwarte range rover staat. Hij kihkt me goed van top tot teen aan en ik zie een speelse glimlach op zen gezicht verschijnen, lust. Ik schud men hoofd lachend terwijl ik hem snel een kus geef. "Bewaar dat maar voor straks, laten we gaan voor we telaat komen" zeg ik terwijl ik hem een speelse duw geef en de auto in stap. Jaden start de motor en we rijden het oprid af richting het feestje. Ik leun wat achterover en staar uit het raam. Jaden en ik hebben nou al bijna een jaar een relatie, nou jaa een relatie? Het is meer een friends with benefite sutation dat we hebben. We zijn allebei nog jong en zijn niet echt toe aan een hechte relatie, maar dat betekent niet dat we niet met elkaar naar bed kunnen gaan. Jaden en ik doen het ook alleen met elkaar waar ik eigelijk wel blij mee ben, met anderen gaan we nooit veder dan dat. Men ouders zijn merendeels tegen de 'relatie' die ik en Jaden hebben, ik snap ook waarom.. welke oudef wilt nou hun dochter met een bad-boy zien, die alleen maar voor problemen zorgt en je dochter op het slechte spoor zet, maar zo is Jaden helemaal niet.. okay eigelijk wel, maar hij is der tenminste voor me wanneer ik hem nodig heb en hij staat altijd achter me, op hem kan ik tenminste echt rekenen. Dat kan ik jammer genoeg niet zeggen over men broer Cameron. Hij is een jaar of 2 geleden verhuisd met zen vrienden uit Canada voor magcon waardoor ik hem niet meer zie. Aan de ene kant mis ik hem nog steeds maar aan de andere kant haat ik hem en wil ik hem nooit meer zien, hij liet me in de steek wanneer ik hem het meest nodig had en wanneer ik hem bel neemt hij nooit op zeg maar geen tijd omdat hij alleen maar bezig is met zen fans, ik vind het maar nicks... Hij beloofde altijd dat hij als grote broer me zou beschermen en der voor me zou zijn 24/7 en dat ik hem maar kon roepen wanneer ik hem nodig heb, maar het was juist het tegenovergestelde hij beschermde me niet, was der niet voor me en het alle ergste het at me op van binnen. De eerste paar maanden waren vreselijk, ik had nooit gedacht dat ik der zo mee zou zitten en dat ik zoveel pijn zou leiden.. ik had zoveel pijn en verdriet dat ik gwn vergat om lief tehebben tot dat Jaden in beeld kwam. Hij liet me alles voor even vergeten, wat niet makkelijk is! Hij maakt me blij, liet me lachen in plaats dan huilen, op hem kon ik rekenen en hij had me lief en het aller beste ik hem ook! Nooit had ik gedacht dat ik nog van iemand kon houden, dat iemand me weer vlinders in men buik kon geven, een gerustellend gevoel.. Jaden maakte me sterk, hard, en liet me geen angst kennen. Ik werd lid van zen squad en werd een bad-girl! Ik bracht me zelf vaak in de problemen maar dat boeide me niets, Jaden gaf me een gevoel dat ik nooit eerder had gevoeld. Mensen waren bang voor ons, voor mij en dat maakte me nog sterker!
Ik word wakker geschud uit men gedachtte als ik een koude hand op men knie voel. Ik kijk naast me en zie Jaden met een glimlach naar me staren. "Wat?" Vraag ik lachend terwijl ik men wengbrauwen ophaal. "Ohh nicks, ik bewonder je gewoon.." zegt hij terwijl hij me diep aan kijkt. Ik druk men lippen op die van hem en ik voel hem glimlachen tegen men lippen. Hij likt met zen tong men onderlip die vraagt om toestemming die ik hem snel geef. Onze tongen spelen een vurig spel, een spel die niet makkelijk word overgegeven. Ik maak men gordel los en klim naar Jaden toe zonder dat onze lippen van elkaar los gaan en ga op zen schoot zitten. Hij drukt zen lippen in men nek, zoekend naar the perfect spot die hij snel vind. Hij drukt eerst zachte kusjes erop die ruwer worden, hij begint tezuigen en tebijten. Ik ga met men handen naar zen nek, door zen haar terwijl ik lichtjes begin tekreunen van genot. Hij gromt wat me nog meer opwinding geeft maar dan stopt hij. Ik kijk hem vragend aan en hij begint telachen. "Je weet dat als ik zo door ga, we geen ene voet veder komen naar het feestje" zegt hij en wijst naar buiten en ik merk nu pas dat we al die tijd al geparkeerd waren voor de oprid.
Jaden en ik lopen de zaal binnen en ik voel meteen al de beat van de muziek die door me oren galmt, de geur van alcohol en de zweterige lucht van hormonen die door de zaal heen gieren. "Jaden, Sarah fijn dat jullie der zijn.. Hailey heeft een speciaal VIP gedeelte voor jullie klaar gezet dicht bij de bar en DJ" zegt Stacy terwijl ze ons begroet. We knikken nog en lopen door de menigte naar de bar waar we meteen een paar shots bestellen. Jaden geeft me 1 aan die ik meteen achter over sla, net zoals de volgende twee. Ik trek een zuur gezicht als ik de alcohol in men keel voel branden maar schud men hoofd. Ik pak Jaden bij zen shirt en trek hem mee de dansvloer op."Babe kijk uit.." zegt Jaden lachend die me naar de auto helpt lopen, wat ik niet zelf kan omdat ik teveel drankjes op heb. Hij tilt me op en zet men in de auto en stapt vervolgens zelf in. "Babe.." zeg ik en pak Jaden de hand. "Blijf je vanacht bij mij??" Vraag ik terwijl ik men ogen open probeer tehouden. Jaden knikt lachend en rijd dan het oprid af naar mijn huis.
Ik maak de deur open en sluit hem meteen achter me zonder men lippen los temaken van Jaden. Ik trek men jas uit en gooi hem op de grond. Ik giegel even als ik Jaden de handen op men heupen voel die naar beneden glijden. Ik wil Jaden de knopen open maken maar word gestopt door een gekucht die ik hoor. Een zucht rolt over men lippen terwijl ik met men ogen rol. "Jaa mam we weten het, we gaan wel naar bo-" maar ik stop men zin als ik zie dat niet alleen men moeder in de gang is komen staan. "What the hell!"