Genel Bilgi

14 0 0
                                    

KROSTANYA

Krostanya nedir?

Krostanya bugünden 2754 yıl sonrasının dünyasıdır.

2754 yıl sonrasındaki dünya?

Klasik zaman ölçüm takvimine göre (Miladi 2345) insanlık nüfusu 168 milyara ulaşmış durumdaydı ve dünya nüfusunun dağlımının şekli:

%91 İnsan

%9 Elitırk (Genetik alanındaki ilerlemeler sayesinde insanlar istedikleri özellikleri taşıyan çocuklara sahip olabiliyordu. Bu bir süre sonra insandan daha farklı (Her anlamda daha iyi) bir türün doğmasına neden oldu. 2222 yılında bu ırktan olanlar kendi devletlerini kurup tüm insanlık üzerinde hakimiyeti ele geçirdi.)

Miladi takvime göre 2525 yılında İnsanlık(insan ve elitırk için bu ifade kullanılacak) için Dünya yetersiz kalmıştı. Bu nedenle zaten yüzyıllardır hazırlığı süren kolonileşme işlemi başlatıldı. Bu esnada tüm dünyada tek hakim olan elitırkın kendi ırkına mensup olanları koloniye yerleştirip geriye kalanları dünyada bırakacak olması tüm dünyayı saran bir isyanı başlattı. Tarihin en kısa ve en acımasız savaşına sahne olan dünya, yeryüzündeki her şeyle birlikte yok olmanın eşiğine geldi. 250 milyar insandan sadece 10 milyonu hayatta kalabildi. Tüm medeni yapılar yerle bir oldu. Teknolojik anlamda her şey sıfırlandı. Doğal hayat bitme noktasına geldi. İnsanlar dünya içinde biriken radyasyon vb tarzda hayatı tehdit eden her şeyden korunmak için yer altında 161 yıl(ortalama değer) geçirdi. Bu var olan populasyonu daha da düşürdü. İnsanlık her anlamda en başa döndü. 2670 yılında ilk insan tekrar yeryüzüne çıktı ve yeni bir hayat başladı. Bu sırada insanlık nüfusu yaklaşık 15 bindi.

Miladi 2670 yılı Krostanya için başlangıç yılıdır. Bu tarihten önceki yıllar için D.Ö.(Dirilişten Önce), bu tarihten sonraki yıllar için D.S.(Dirilişten Sonrası) kullanılır.

Yeryüzü  neden bugünkü dünyadan farklı?

İnsanlık teknoloji sayesinde doğayı istediği gibi yönetip değiştirebiliyordu. Yeryüzü de insanların isteklerine göre yeniden şekillendirildi.

Şu an için Krostanya'da teknolojik durum nedir?

D.S. 2000 yılında krostanyada teknoloji orta çağ teknolojisine benzerdir.

Krostanyadaki hayvan ve bitkilerin durumu?

Krostanyada bir çok hayvan ve bitki türü hayatta kalmış ve çoğalmıştır. Bugün doğada bulunan canlılar dışında Büyük Savaş'tan önce bilim sayesinde genetiği değiştirilerek yeni elde edilen türde canlılarda Krostanyanın ekosisteminde bulunur.

^Burada yazılan her şey Krostanya dışındaki bir gözlemin kayıt ettikleridir.

^^Gelen sorulara bu bölüm aracılığıyla cevap verilecek.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Krostanya AnsiklopediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin