Jonas, hvor er han ikke min?
Min mobil ringer, arh gider ikke at gå i skole. det var ellers en dejlig drøm. Mig og Jonas var ved at kysse! Også kommer min mobil og ødelægger det hele.
Gider faktisk kun i skole fordi jeg skal se Jonas. Glæder mig faktisk til skolen, underligt. Tager mit tøj på og gøre mig klar. løber i skole så jeg kan være den hurtigste til at se Jonas!
Der jeg kommer i skole ser jeg nogle af de andre piger. De er allerede ude at snakke med Jonas!
Ligepluslig kommer Mia og krammer mig. fik et chok der. Jeg var ved at gå hen til Cenia men vores latterlige lære kommer. Goddag allesammen har i haft en godt weekend? Siger hun.Nej. råber jeg, men hun er selvfølgelig ligeglad. Min lære snakker og snakker gider ikke at høre efter.
Frikvarter! Siger læren. YES! tænker jeg, løber udenfor. Prøver at lede efter Jonas. Da jeg er udenfor ser jeg Jonas helt alene, og kigger på sin mobil. Bliver helt glad indeni.Men da jeg er ved at gå hen til ham, løber en af drengene og spørger ham om han vil spille fodbold.Bliver helt irriteret indeni.
senere kommer Cenia hen og spørger om jeg vil lege S P eller K. Mia drejer fl asken.peger på mig. åh nej tænker jeg. S P eller K Emma? Ehm, S Tror jeg. Er du forelsket?
Nej, slet ikke. Vi er jo kun 12, de er alt for ungt! Føler mig virkelig dum, at jeg ikke tørre at fortælle det til min aller bedsteveninder!
Flasken peger på Mia, S P eller K Mia? Jeg kan se at mia bliver rød i hovedet. S tror jeg Men det skal ikke være for meget Emma. jeg tænker mig om. nu ved jeg det, Spørger hende om hun er forelsket! Er du forelsket Mia? Mia bliver rød, rød som en tomat. Ehm, tja. Det er jeg faktisk.
Hvem,hvem råber jeg! Klokken ringer. Arh, fortæl lige hvem du er forelsket i! Siger jeg. Jeg siger det i næste frikvarter, siger Mia. Men jeg kan jo ikke vente! siger jeg.
tænker på Jonas, gad faktisk godt at snakke med ham, men hvad skulle jeg snakke med ham om?
YOU ARE READING
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...