Oni

542 17 0
                                    




Ponekad ne razumem gde sam. Dali je ovo samo san? Nije. Znam to. Da je san, bilo bi sve to tako drugačije. Videla bih njegov osmeh. Videla bih njen osmeh. Ali ovo nije taj svet, ovo nije taj san. Ovo je samo ona realnost iz koje sam pokušala pobeći toliko puta, uzalud. Videla sam ih zajedno, kunem se, jesam, videla sam kako se spokojno drže za ruke, kako im niko ništa ne može, kunem se, videla sam ih srećne. Ali bilo je to davno. Tako davno da mislim da je sve to bilo pre nego što sam ja nastala, ja i ovaj moj svet. Njegov pogled niko i ništa nije mogao da pomeri sa nje, a njene oči, njen pogled, oduvek su privlačili anđele i činili ih ljubomornim. Ona je moj anđeo. A on je njen. Anđeli sa ovog sveta, živi, hodaju među nama, pomažu ljudima kao što sam ja, a ne traže pomoć za sebe. Iako su nebeska bića, dozvoljeno im je da budu u društvu nedostojnih ljudi, mene... Iako su nešto toliko svetlo i radosno, kao njihov osmeh, njihova srca trunu od patnje ovoga sveta koju oni ne zaslužuju. Zašto? Zašto ne mogu da im pomognem? Zašto im je ovaj svet odsekao krila, zašto ne mogu jednostavno da odlete na neko bolje mesto, gde mogu da se brinu samo on o njoj i ona o njemu?
Želim da znam, da li ću ja naći nekoga takvog. Nekog anđela.

Ali ne, ja posedujem samo demone koji trče po mojim plućima, ne prušajući mi priliku da udahnem vazduh. Ali ja sam srećna... barem volim da verujem da jesam. Srećna sam jer se nadam. Nadam se da će mene neko pogledati kao ona, da će mene neko zagrliti kao on, da ću i ja naći spas u nečijem pogledu, zagrljaju, ljubavi. A dok taj dan ne dođe, večno ću posmatrati njih sa divljenjem, sa ljubavlju koja meni nije namenjena, sa čežnjom da se približim bićima sa onoga sveta.
Tako veličanstveni, blistaju kao biser na dnu mora kada prvi zrak sunca dopre do njega, blistaju svojim osmesima, svojim duhom, svojim telom.
Tako veličanstveni, nedostižni, netaknuti propalom prirodom i navikama okamenjenog okruženja, plutaju iznad svog zla.
Tako veličanstveni. Tako bliski. Tako daleki.
Tako, posebni.

Uglavnom želimo da ne želimoWhere stories live. Discover now