geri dönüş✌

14 4 0
                                    

Artık aradan kalmaktan kormuş ve bir iki adım gerileyip gözlerimi kapattım, ellerimi de kulaklarıma götürdüm. Sesler iyice şiddetlendi .olacaklar belkiydi fakat ne yapacağımı bilmiyor, içimi korku sarıyordu ve dayanamadım ,elini alinin yakasına yapıştırmış, sanki kafalık atmaya hazır bekleyen savaşa bağırdım"Yeterrrrrr!!!!!. Kesin artık, ben kendi kararlarımı verebilecek yaştayım, ve sen ali git kız arkadaşını koru, sen savaş burdan git, ben eve dönerim"ikiside pür dikkat sinirli hareketlerimi izliyor, sanki suçlu gibi bakışlarını yere eğiyorlardı, fakat savaşın bakışları biraz daha tehtitkardı. Hadi diye ikinci kez diretince ikisinide taksiye benim bindiğimi gördükten hemen sonra gideceklerine ikna etmeyi başarmıştım.
######################

Çoktan eve varmış pijamalarımı takınıp oturma odasını katletmiştim. Zayıf ama oburdum, genetikti fakat işime yarıyordu işte. Telefonumun çalmasıyla açmam hızlı olmuştu. Arayan nisan dı "abla ben geri dönüyorum. "Bıkkın bir ses tonu vardı. Neden karar değiştirmişti aceba, fakat mutlu olmuştum onu çok Özlediğimi anladım."neden .ama çok Özledim çok iyi olur biliyormuydun. Kız kıza takılırız. Ayyy çok heyecanlandım"
Güldü ve "elbette özledim bende.ve gelicem burası çok sıkıcı ,dediğin gibi akrabalar bunaltıyo" 5 dakikalık konuşmadan sonra i,çimi bir heyecan kaplamıştı, geri gelmesi çok güzel olacaktı. Saate baktığımda erken olmasına rağmen uykumun geldiğini farkettim. Yatak odama çıktım. Yatağa girdikten sonra içimden düşünmek geldi.
Aşık olsam aceba nasıl bir kişilik isterdim. yada hayatımı etkileyen birşeyler meydana gelse bu nasıl olurdu? Bence bunları düşünmek çok mantıksız, cünki bana göre aşk umutsuz bir anda beklenmedik yerden geliyor. Ya imkansız oluyor yada bir yerden seni hayattan koparıyor. Aşk can yakıyorsa da asla acıyı hissettirmiyor. O an sadece onu ve ona dair herşeyi düşünür oluyorsun. Ona katlanamıyor, her hareketine hayran,her sözüne aşık oluyorsun. Bana kalırsa yalnız kalmak rahat ,fakat iç huzuru rahatlatmak bir yoldaş gerektirir. Ben bulurmuyum bilmem ama içimden bir ses bu olaylardan beri başıma gelen değişikliklerin ardında, aşkta da değişeceğim yönünde.

Uyku bana sınır tanımıyordu artık uyusam iyi olacaktı. Tam yerleşmiş uykuya hazırken kapı zilim çaldı. Oflayarak ,aynı zamanda bu saatte de kimin olacağını da düşünerek kapıya gittim. Açtığım zaman savaşı görmemle şok oldum.
-kusura bakma ,şey merak ettim seni ve birde birşey isteyecektim

-önemi yok , ne isteyecektin.
Biraz utanarak baktı ve
-ya benimm evime arkadaşlarım habersiz süpriz parti hazırlamışlar, inanırmısın onları kovamıyorum, yardım edermisin?

- hahah , :D peki ama bunu neden yaptılar ve ne yapmam gerekiyor. İlahi sende yani , ne asosyal manyaksın.
Biraz samimi konuşmamın da etkisi ile söylediğim söze kızmıştı sanırım, kaşlarını çattı ve sinirle gözlerime gözlerini dikti. Korkmuştum böyleyken çok tehlikeli görünüyordu.
-tamam tamam soruya dönelim.neden yapmışlar ve ne yapmam gerek ?

- doğum günüm bugün fakat ben kutlamak yada eğlenmek istemiyorum. Annem aynı zamanda bugün öldü. Sen ev sahibi numarası yapıp benim de yardımımla kovarmısın ?
Şimdi az önce ki söylediklerimden pişman olmuştum.utancım ve okaydan dolayı ona doğum günüm kutlu olsun bile diyecek yüz bulamamıştım. Benim de içim burkuldu ailem aklıma geldi ve savaşa üzüldüm. Cevap vermeye utanmıştım ve tamam anlamında kafamı salladım .yukarı çıkıp üzerimi değistirdim. Savaş beni bekliyordu.indiğimde bakışları nedense gökyüzündeydi, sanki yalnızlık ona ilham veriyor ve birşeyleri özlüyor gibiydi. Neyseki beraber evlerine doğru ilerledik. İçerisi kalabalıktı fakat herkes kendi halindeydi.en sonunda çok komik bir yönteme başvurmuş megafon almıştım. Kendim bile gülüyordum komediydi :D . "herkes evi terketsin ,ben ev sahibiyim, bu durum diğer komuşları rahatsız etmiştir .hadi hepiniz" hahaha gülmemek için kendimi zor tuttum. Beni görenlerin aklımda, mahalle kaçkını zabıta malı portresi çiziyordum bu halimle.en sonunda herkes oflaya puflaya evi terketmiş, rahat bir nefes alan savaş kanepeye kendini atmıştı. Yorgun olduğu çok belliydi. Bende rahatsız etmemek için sessiz adımlarla kapı ya yöneldim,tam çıkıyordum ki, "nereye? ""Eve tabiki iyi akşamlar" " herşey için çok sağol, birşey olursa hep burdayım, olmasada " olmasayı biraz bastırarak söylemişti. Bende tebessüm ettim ve eve gitmek için yol aldım.eve vardığımda artık uyumak için iyi bir zamandı. Tam yatağa girdim telefonum çaldı. Off cidden uyuyamicaktım sanırım. Arayan eda idi
- özür dilerim öykü ama çok kötüyüm . seni aramak istedim.

-ne oldu eda .

-ali , ali bir kız ile yatmış ve fotoğraf göndermiş bana birisi postayla. Böyle öğrendim ve çok üzgünüm ve sinirliyim. Lanet olsun ya , iğrneç bişey bu .ayrıldık ve inanırmısın hiç te sormadı bitirmeyelim eminmisin diye.herşeyi kanıtladım ve o da doğru dedi .nefret ediyorum ondan.

-ben ne desem bilmiyorum , yanına geliyorum hemen bekle.
Dedim ve telefonu kapattım , zavallı kız ağlamaktan beter olmuş ,konuşmakta dahi zorlanıyordu. Pislik ti ya bu , nasıl olurdu. Aliyi tanıyamamışız anlaşılan ,berke ve filiz uzak olmasada yazlıktaydılar, melis istanbulda universteye gitmişti. Şimdi ben eda ve ali kalmıştık fakat ali artık hiçbirşekilde bize yaklaşamicak ve onu uzak tutacaktık. Böyle bir insan asla bizimle arkadaş olamazdı.evden alel acele çıktım ve hemen yola koyuldum, o kadar hızlı yürüyordum ki çalan telefonu yeni farkettim. En sonunda kim olduğuna bakmadan açtım"öykü ben seni -"."kusura bakma savaş çok acil bir yere gitmeliyim seni aricam tamam" çocuğun lafını ağzına tıkamış ve kapatmıştım, fakat bunun en büyük sebebi edanın evinden kırılma sesleri gelmesiydi. Zili çaldım ,panik olmuştum açtı , hüngür hüngür ağlıyordu. Ona sıkıca sarıldım"geçecek, geçecek, bak harab etme kendini değmeyen insan için" "ben bunu haketmedim. Şu an ôfkemden ağlıyorum,saflığımdan, inandığıma .ve şimdi napıcam biliyormusun, onu şimdi burda unutucam ve ağlamıcam" o çok güçlüydü bunu yapardı da.bu özelliği beni andırıyordu .bir hışımla fotoğrafı çıkartıp bana uzattı. Fotoğrafı elime aldığımda ilk ömce karartıdan dolayı bir anlam veremedim ,fakat fotoda ki pozisyonu görünce apaçık niyet belliydi. Göz bebeklerim bir anda büyüdü. Olamaz bu bu ama bu o kızdı !!!

#########
O kız kim ? ☺ yorumlarınızı beklerim ✌❤❤

HERŞEY DEĞİŞECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin