Saçma saçma düşünmeye başlamıştım aslına bakarsan gerçek mi değil mi? Ayırt edemiyordum... -Neden Khunun kokusu bu kadar keskin? Her kokoyu içime çektiğimde miss gibi koktuğundan başka bi düşünce aklıma gelmiyordu ve sadece iyice kokunun kaynağında sokuluyordum.
Khun: Ağzından çıkan bu kelimer durdurmuştu beni aslında... Genelde beraber uyma alışkanlığımız pek yoktur nedenini tam olarak bilmesem de öyleydi. İlk başta tam giderken uyandığını düşünmüştüm ama ona döndüğüm de sadece mırıldanğını fark etmiştim - ne olur gitme burası sen siz çok soğuk hem sen sadece bana ait değilmiydin... ben sadece dediğini uyup yanına yatmıştım zaten ben kendi evimde kaldığımdan beri HAru benim yatağımda yatıyormuş... Ona sarılıp saçlarını okşuyordum ve bir yandan da ara sıra sırtını sıvazlıyordum...-tamam ben buradayım hadi uyu.
***
*sabah olur*
niye yatağın bu kısmında uyumuşum? Sanki biri var gibi? huhh?Birine mi sarılıyorum tek gözümü açtığımda woahh bu gerçekk Khun benle mi uyumuş...? Fırsattan istifada uyurken Khunu seviyordum. Çok fazla uyurken görmüyordum bi yandan da hiç ayrılasım gelmiyordum iyice ona sokulasım geliyordu. Cidden nasıl özlemişim aynı prensler gibi uyuyorr... Seni ne kadar seviyorum bi bilsen..?
Khun: Birden tek gözünü açıp bana bakmıştı sırıtmayıda ihmal etmiyodu tabi. ne kadar seviyorsun?
Pisss uyumuyomuydun sen? Bi çırpıda doğrulup bağdaç kurmuştum.
Khun: Meleğimin sesine uyandım
Kıyamam uyandırdım mı?
Khun: Her sabah sen uyandır beni hayata neşeyle başlayım
Öyle mii?
Khun:Eveeet öyle hanımefendi. Birden beni kendine çekmişti. neden bana taşınmıyosun?
Tabi bende sıkıca sarılmayı ihmal etmemiştim...Sen bana taşınn. seni cidden acayip seviyomuşum her zerrini özlemişimm... Dedikten sonra Khunun yüzünü inceleyip okşamaya başlamıştım... Burnun yanakların gözlerin çenen dudakların... Dudaklarına gelince elimi tutup öpmüştü... - Yüzünün her detayını ezberlemek istiyorum
Khun: Ben seni çok ama çok seviyorum hmm ben seninkileri ezberledim bile. Taşınıyım o zaman ama harika geceler için söz vermelisin
Mmm nasıl yani...
Yani anlarsın ya
Pis misinnn? Çok fenasın sarılıyoruz işte neden bozuyosun. Bi de dil çıkartıyo
Khun: Ya ne dedim ki film izleriz ne bileyim kızlarda gelir Chan falan oyun gecesi yaparız diye demiştim.. fesat mıdır nedir?
Bak bakk beni hem fesat yaptı hemde kahkaha atıyo bi de hem gelmesinn kimse ben sana sarılarak her sabah kokunu içime çekip uyansak yeterrr
Khun: YETER! birden ciddilesip gözlerime bakmaya başlamıştı...
Hıh? Ne oldu?
Khun:Seni seviyorum...Dudağımdan öpmeyide ihmal etmemişti beyefendi
Korkuttun beniii
Khun: Niyeee?
Kötü bişey diyeceksin sandım
Khun:Gözlerine bakarken diyebilir miyim?
Neyii?
Khun:Ya ! Heyecanlanıyorum böyle sordukça herneyse iyi uyudun mu
Söylesenee Khunnnn!!! İyi uyudum tabii senn?
Khun: Harikaydı... güzel bi kahvaltı hazırlayım mi sana