Capitolul 1.

61 2 5
                                    

O alta dimineata plictisitoare din viața mea . Uh , încă o zi obositoare si-a facut aparitia. Ma trezesc din cel mai perfect vis si merg catre baie. Apa rece face contactul cu fața mea , eu tresarind . Hai ca acum chiar m-am inviorat. Merg la dulap si imi iau vesnica mea pereche de skinny jeans negri , o bluza destul de lejeră si ma incalt cu vesnicii mei converse. Îmi las parul pe spate si cobor jos . Mama a plecat deja la servici ,deci sunt pe cont propriu . Nu imi iau nimic de mâncare , sigur o sa îmi dea cineva ceva de mâncare . Când sa ies pe usa , îmi suna telefonul , "Liz " .
"Da , Liz "
"Ce faci pisi ? Ai plecat ?"
"Acum vroiam sa ies pe usa "
"Aha . Ma astepti si pe mine ?"
"Da , grabeste-te . Te astept in statie . "
"Bine pisi , pa . "
Închid telefonul , îmi iau geanta si plec spre statie . Agh ,m-am saturat de acelasi drum oribil catre liceu . M-am saturat de băieții de acolo si de glumele lor "geniale " de agățat . As vrea sa fiu mai mult decat fata populară pe care toti o cred frumoasa . Pe bune acuma , cine s-ar uita la mine ? In fine , ajung in statie si o sun pe Liz :
"Unde esti ? "
"Pisi uita-te in spate " zice si o vad în spatele meu .
Am luat tramvaiul si am plecat spre liceu. Ajunse acolo , toti au inceput sa ne salute . Pe mine fiind "populara liceului " cum imi zic ei ,iar pe Liz ca era prietena mea cea mai buna .. Toți au inceput sa sară pe mine cu chestii gen "stai azi la prânz cu mine ? te rog " . "uh, sunt doar o fata obisnuita! " tip eu fara sa imi dau seama ..
"Ăm .. nu e adevarat ." zice Liz
"Mda" oftez eu ..
Prima ora am biologie . Super , materia mea preferată . *simțiți sarcasmul * . Intra profa in clasa , asculta cativa colegi , apoi preda lectia cea noua . Nu aveam niciun chef de biologie sau de viata . Ma rog . Mi-am pus castile in urechi si am pus o melodie random. Muzica imi răsuna în tot capul , nu auzeam decat versurile melodiei care imi captau atenția. Au trecut si alte ore bla bla bla .
Era ora prânzului , toti elevi indreptandu-se spre cantină . Liz imi povestea chestii despre un băiat Noel pe care il plăcea ,dar gândul imi zbura in alta pare , asa ca nu puteam fi atenta la ea .. Ne-am asezat la o masa SI am inceput sa mâncăm . Nici nu stiam ce mănânc , eram paralela cu lumea . Intr-un colt mai retras era un băiat .. cred ca era nou , nu l-am mai vazut pana acum. E asa singur . O sa merg la el .. dar nu stiu . Poate stie ca sunt "populara scolii " si o sa ma ia prea in serios ca ceilalti . it sucks. agh . Pana la urma am mers la el .. Când am ajuns aproape de masa lui ......

Omg, asta ar fi unul dintre primele capitole . stiu ca e scurt , dar asta e .. urmatorul promit ca o sa fie mai lung . Ce credeti ca o sa se întâmple mai departe ? Sper sa va placă . Spuneti-le si prietenilor de cartea mea . Va iub . Byee

Trouble maker , heart breaker .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum