_6_

64 11 3
                                    

Güvenlikler beni magaza sorumlusunun yanına götürüyorlardı. Ben ne kadar onu çalmadığımı söylesemde çantamda cıktığı için bunun olmasi gerekiyormuş. Peki bunada tamam.

Mağaza sorumlusunun yanına vardığımda güvenliklerden biri durumu açıklayıp odadan çiktilar. Ben ise direkt kendimi savunmaya başlamıştım.

"Bakın hanımefendi o eldiveni ben çantama atmadım nasil olduğunu bilmiyorum fakat çantamdam cikti iste."

"Kusura bakmayın hanımefendi fakat bunu sorgulamamız gerekiyor."

"Pekala sizi anlıyorum ama o eldiveni çalmak istesem mağanızdan pahali bir elbise almazdım değil mi?" kendimi savunurken aldıgım elbisem aklima gelmiştiki bunun sonucunda da elbise için kapıştığım bayan aklima geldi.

Tabii ya kesinlikle bu onun işi olmaliydi.

"Ben kamera kayıtlarına bakmak istiyorum. Çünkü bunu ben yapmadım. Mağazada biri vardi ve biz onunla kavga ettik muhtemelen bu onun işidir." aklima gelen ilk şeyi direkt sorumlu bayana söylemiştim ve gerçektende bu onun işi olmaliydi başka biri neden yapsin ki?

"Kusura bakmayın hanımefendi fakat daha kendiniz bile emin olamazken size kayıtları izletemeyiz." buda ne demek oluyor.

"Nasıl yani ama ben öyle olduğunu düşünüyorum."

"Maalesef böyle bunu yapamayiz." dediğinde sinirlenmeye başlıyordum.

"Pekala, o zaman beni buranın yöneticisiyle görüştürün. Bunun peşinden gideceğim." kesinlikle gideceğim.

"Bakın hanımefendi sanırım yanlış anlaşılma olmuş ve büyütmeye gerek yok." buna o karar vermezdi.

"Yöneticiyle görüşmek istiyorum, derhal." kaba davranmadan kadının beni dinleyeceği yok sanırım. Bir de böyle deniyelim.

"Pekala hanımefendi, hallediyorum." işte bu kadar. Bu işi çözeceğimi söylemiştim.
Kadın dışarıdaki güvenliklerden birini çağırarak beni yöneticinin odasına götürmesi gerektiğini söyledi. Ve bende yine görevliyi takip ediyordum.

Yöneticinin odasına varmıştık ve ben kapının önünde bekliyordum. Beni buraya getiren adam içeri girip olanları anlatacağını ve daha sonra yönetici kabul ederse içeri alınacağımı söyledi ve bende bekliyordum işte.

Güvenlik dışarı çıkıp yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Hanımefendi yöneticimiz şuanda burada değil, fakat oğlu içerde ve size yardımcı olacağını söyledi. Buyrun."

Yönetici olmasada oğluda işime yarardı tek yapacağım kayıtları görmekti ve olanları anlatıp içimi rahatlatmam gerekiyordu. Yalancı ve hırsız görünmek istemiyorum. Güvenlik gittiğinde bende içeri girdim. Fakat karşımda tanıdık bir yüz dururken ben donup kalmıştım.

...

Tahminlerinizi bekliyorum :* <3

TroublemakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin