Ik word wakker als mijn wekker afgaat, vreselijk vind ik dat altijd!
Ik zet hem uit en blijf nog 5 minuutjes liggen. Als ik eindelijk uit bed ben trek ik mijn roze trui aan en een zwarte broek. Britt & ik zouden vandaag het zelfde aandoen. "Noaaa opschieten!!" Brult mijn moeder als ik heel erg rustig mijn brood sta te smeren. Ik knik, dat is mijn manier van negeren denk ik. Een kwartier later heb ik mijn ontbijt op, ik loop sloom naar boven poets m'n tanden. Ik gooi nog wat boeken in mijn tas en vertrek. "Ik ga!!" Roep ik nog. Ik stap op mijn fiets en ga naar de stoplichten. Anouk staat al op me te wachten als ik aan kom. "Hooii , sorry dat ik laat ben" zeg ik. Anouk lacht, ik kom eigelijk altijd te laat dus ze is het hopelijk wel gewend. De weg naar school vergaat eigelijk net zoals normaal, saai en sloom. We komen op school aan , yes favorite deel van m'n dag. Not!! "Heeyy!!" Esmee staat op ons te wachten en geeft ons een knuffel. Samen lopen we de school binnen. Ik blijf staan en staar naar hem, hij is zo knap. Anouk trekt me mee, "vergeet het maar dame." We lopen met z'n drieën naar boven en gaan in het lokaal zitten. Zoals bijna altijd zitten we vooraan. "Waar blijft britt?" Vraagt esmee aan me. Ik haal m'n schouders op ik ben vandaag super moe door een rare droom. Als de les al 10 minuten is begonnen word ik best ongerust, ik kijk op m'n mobiel en zie een berichtje van Britt. Sorry ik heb buikpijn, morgen doe ik wel gewoon het zelfde aan, xx brittios. Fijn, ze is ziek en ik zit hier in de kleren die we hebben afgesproken. Maar nu ga ik opletten doeii!
JE LEEST
Het simpele leven van 4 bff's
RandomDit boek gaat over 4 meiden die een dood gewoon leven leiden.