Suvibravo mano telefonas.Kas skambina turėtų žinoti,kad manęs geriau nežadint,nes užmušiu.Išlipau iš lovos ir pasiėmiau tą nelemta daiktą. Pažiūrėjau kas skambina ir pamačiau Zoe nuotrauką.Atsiliepus pasigailėjau.
" Kur tu? Aš tavęs laukiu jau penkioliką
minučių! "
" O aš kažkur turėjau būt?" Tikriausiai atrodžiau kaip kvailelė, bet rimtai kur aš turėjau būt?
"Tu turėjai su manimi eiti į rūbų parduotuvę."
"Ar tu juokauji? Tu mane pakėlei 10:00 ryto, kad aš su tavim nueičiau į prakeiktą rūbų parduotuvę kai aš turiu jų tiek, kad man jau nebėra kur juos kišt?
"Bet tu man prižadėjai!!"
"Kada aš tau tai sakiau ir kiek aš tuo metu gėriau?" Ji tikrai turi žinot, kad aš nesikeliu taip anksti, o įpač šeštadienio rytą.
"Tu žinai, kad aš nesikeliu taip anksti ir leisk man miegot!" Padėjau ragelį ir vėl nuėjau miegot, tačiau neilgam, nes išgirdau durų skambutį. Ar jūs juokaujat? Ėjau prie durų galvodama kaip to šunsnukio snukis susidurs su mano kumščiu. Kai atidariau duris pamačiau Zoe.
"Tu dar vis su pižama?"
"O tai su kuo aš turėčiau būt?"
"Normaliais rūbais su kuriais mes važiuojam į miestą?" Ar ji juokauja?
"Nu gerai užeik būsiu po dešimt minučių."
"Paskubėk!!"
"Skubu!!" Užlipau į kambarį ir pasiemus pirmus pasitaikiusius švarius rūbus nuėjau į vonią persirengti. Taip pat pasidariau makijažą, išsivaliau dantis ir išsišukavus plaukus palikau juos palaidus. Padarius gamtinius reikalus pagaliau išėjau iš vonios. Zoe manęs jau laukė tuštindama mano šaldytuvą. Gerai, kad seneliu nėra namie. Susirinkusios daiktus išvažiavom į miestą.*23:25
Diena prabėgo labai lėtai ir nuobodžiai. Apsilankėm keliose apatinio trikotažo ir makijažo parduotuvėse. Nieko gero nenusipirkau, nes visko turiu pakankamai. Pagaliau grįžau namo ir vos tik įžengus pro duris mane apipylė klausimais.
"Kur buvai? Ką veikei? Su kuo buvai? Kodėl taip vėlai grįžai?" Ir taip toliau. Kadangi buvau išties labai pavargusi sugebėjau pasakyti tik-" A ką aš žinau ne mano reikalas." Nu sorry,kad taip blogai elgiuosi su savo seneliais, bet man juk 18 esu pilnametė ir darau ką noriu.
"Jeigu tau 18 tai nereiškia, kad gali daryti ką nori ir eiti kur nori man apie tai nepranešus. Auginu tave nuo mažumės ir turi mane gerbti" neišklausius visos tos neįdomios paskaitos šyptelėjau ir pasileidau laiptais į savo kambarį. Nutrenkus batus į kampą nuėjau į vonią ir nusivalius makijaža sudėjau nešvarius drabužius į skalbinių pintinę.Atsiguliau į lovą. Patikrinau socialinius tinklus twitterį,facebooką,atsakiau į draugų žinutes kurių daug neturėjau ir persimečiau keliais žodžiais su Zoe. Užrakinus telefoną pasinėriau į miegą.
Tikiuosi nepasikartos tai kas buvo ryte.Nusprendžiau kurt savo pirmą istoriją taigi don't judge, nes kuriu naktį tai mano galva visiškai nedirba. Laukiu nuomonių. Tuoi bus 2 dalis💕
YOU ARE READING
Viskas pasikeitė kai sutikau jį...
RandomMano vardas Kylie ir man 18.Tėvus praradau kai buvau 3 metukų todėl gyvenu su seneliais Anglijoje.Mano geriausia draugė-Zoe. Mėgstu vakarėlius, bet rimtų santykių dar neturėjau. Visi vyrai yra kiaulės. Viskas pasikeitė kai sutikau jį...