Tot ce imi doream era sa il vad pe Justin. In sfarsit visul mi s-a indeplinit. Aseara am stat in backstage la V.I.P la un concert. Dupa ce s-a terminat concertul, Justin era foarte obosit iar eu chiar imi doream sa mai petrecem niste timp impreuna.
-Imi pare rau! a spus Justin. Chiar esti de treaba si esti genul meu. Simt ca am ce sa sa vorbesc cu tine.
-Nu e nimic! am spus eu. Dar in gand aveam altceva "sa o ia naiba de viata. Chiar imi doresc sa imi petrec tot timpul cu el"
Deodata i s-a luminat fata :
-Stii ce? Poate ca nu pot sa merg eu cu tine dar poti sa vi tu la mine acasa. Ne putem petrece o noapte doar noi doi.
-Ăă....Paii.....Nu stiu ce sa zic. El m-a intrerupt si mi-a zis "ma bucur ca esti de acord"
Am mers la el acasa. Doamne!!! Ce casa avea. Doar era Justin Bieber. La ce ma asteptam?
-Vrei o camera a ta in care sa dormi ? Sau.....dormi cu mine? a intrebat Justin cu o privire perversa
-Cred ca prefer sa dorm singura in seara asta.
-OK! Inainte sa ne culcam vrei sa vedem un film sau ceva?
Avand in vedere ca era ora 3:00 as fi raspuns "NU" dar totusi cine s-ar fi culcat in acel moment?
-Da! Ar fi o idee buna!
Ne-am asezat pe canapea. Eu stateam lipita de coltul drept al canapelei. El se tot apropia de mine. Era un film horror. Cred ca a pus special ca sa ma sperii si sa ma duc langa el. Justin se apropia din ce in ce mai mult de mine. Pana cand eram lipiti unul de celalalt. La o parte super infricosatoare eu am tipat iar el m-a luat in brate spunand ca totul e OK atata timp cat sunt langa el.Din perspectiva lui Justin:
O sa o intreb daca nu ar fi mai bine sa doarma cu mine dupa acest film.
-Ma gandeam ca ar fi mai bine sa dormi cu mine...adica a fost un film destul de horror si ar fi mai in siguranta.
Cine nu si-ar fi dat seama ca a facut-o special. E doar un film dar in fine:
-Bine! Dar sunt doar cateva ore de somn asa ca mi-as dori sa fie totul bine intre noi macar in aceasta seara
Cred ca in gandul lui Justin era ceva de genul "sigur vrea mai mult decat un somn" si asa si era. Dar nu sunt genul de fata perversa care sa vrea numai sex. Dar totusi se vedea ca si el vrea altceva.