18.Doi prieteni noi

26 6 0
                                    

Sarah a dat o petrecere și m-a chemat și pe mine. Evident, mă voi duce. Petrecerea este vineri, la ora 20:00. Azi e miercuri. M-am pregătit de școală și am plecat. Am ajuns chiar la 08:00. Era cât pe ce să întârzi.
După ore, am luat autobusul și am plecat spre casă. În scurt timp am ajuns acasă. După ce am ajuns mi-am lăsat lucrurile, m-am schimbat în haine de casă și am mers la bucătărie pentru a-mi face de mâncare.
Ziua a trecut repede, la 23:00 m-am culcat.
E joi, după ce s-au terminat orele, am plecat spre casă. Am stabilit că mergem prin oraș, azi toată trupa. Mi-am făcut temele, am mâncat și la final m-am pregătit pentru ieșirea în oraș cu Key, Jade, Sarah, Jack, Marco și Tony.
Ne-am distrat. L-a 22:00 am plecat acasă. La 23:30 m-am culcat.
E vineri, azi merg la petrecere. Abea aștept!
La 18:00 am început să mă pregătesc. Am făcut un duș, m-am îmbrăcat, mi-am uscat părul, m-am machiat puțin, mi-am ondulat părul și în final am ieșit la 19:55 din casă. 
La 20:05 am ajuns la Sarah acasă, unde se ținea petrecerea. Am salutat pe toată lumea, după care m-am așezat pe canapea lângă Tony, Sarah, Jade, Key, Marco, Jack și restul.
În câteva secunde de neatenție, toți au plecat, rămânând doar eu și Tony.
O fată și un băiat au venit la noi.
-  Heii! Ce faceți? Eu sunt Michel, iar ea este Kayla.
-  Salut! Suntem bine. Încântați de cunoștință.
-  V-am mai văzut de undeva? Spune Tony confuz
-  Învățăm la școala unde învățați și voi.
-  Ahh, Daaa. Acum îmi amintesc de voi.
S-au așezat lângă noi și am început să povestim. Am observat ceva neobișnuit la ei. Culoarea ochilor lor a devenit roșu aprins. Am crezut că am vedenii. Am închis puțin ochii, și după ce i-am deschis, culoarea ochilor lor era normală. Așa că nu am zis nimic. A fost ciudat.
Petrecerea s-a terminat la 00:00. Am plecat acasă, Tony m-a condus.
După ce am ajuns acasă, m-am pus în pat, și am adormit cu gândul la Michel și Kayla..





Noapte sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum