Het was ondertussen al vrijdag en toen herinnerde ik me, ik heb geen kleren om aan te doen, ik FLIPTE.
Ik vroeg aan Nina en Nienke of ze wouden meegaan en gelukkig zeiden ze 'ja'. Na het school gingen we shoppen en ik zag het mooiste kleedje ooit in de Zara het was blauw en kwam tot aan men knieën, het koste €100 dus dat was niet voor mij... De zoektocht ging verder in de L&l daar zag ik een roos kleedje dat perfect voor mij was en het was maar €20 dus ik ben blij, Ik had ook nog mooie oorbellen gekocht in de claire's in de vorm van een hartje. Na het shoppen zijn Nienke en Nina bij mij komen slapen. De volgende dag moesten ze s'ochtends al weg om 9u want ze hadden dansles, ik begon me om 16:00 al klaar te maken. Eerst douchte ik me dan was het al 16:45 (ik douche lang , ok) dus ik begon met men make up dan was het 17:15 en dan men kleren aandoen.conclusie: om 17:30 was ik klaar. Ik vertrok naar men school en om 17:45 stond ik aan de poort en tot mijn verbazing was hij daar al. Ik ging naar hem toe en zei 'hoi, weet je wat ik mij net herinner?' Hij zei ' hey, wat dan?' Waarop ik antwoordde 'we weten elkaars naam nog niet.' Hij werd helemaal rood 'heb ik je dat dan nog niet verteld?' 'Nope', zei ik. Hij zei 'nou, ik heet Ward en jij?' 'Ik heet Emma', hij zei dat ik een mooie naam had, ik bloosde natuurlijk hij noemde mij schattig waardoor ik nog meer bloosde. Het voelde of ik duizenden vlinders in men buik had en ze wouden maar niet weg gaan. Hij zei dat hij nog een verrassing voor me had en hij blinddoekte me, Ik wist niet waar we naar toe gingen. Toen ik men ogen mocht opendoen zag ik een hele picknick klaargezet voor me,hij had broodjes met kaas meegenomen (mijn favoriete). Hij zei 'gaat u zitten mevrouw' alsof het een chique restaurant was, ik antwoordde dus hetzelfde 'dankuwel mijnheer'. Al lachend keken we elkaar aan. Toen de picknick gedaan was was het al donker en keken we samen naar de sterren (zó romantisch). We keken naar elkaar en de tijd stond stil, onze lippen vielen op elkaar alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Ik kwam thuis alsof ik betoverd was, en ging direct slapen, want het was al 23:00.
JE LEEST
Het leven van een tienermeisje : Emma
RomanceEmma is een normaal meisje dat naar school gaat, zoals elk meisje word ze ook weleens verliefd op een jongen op school. maar is die jongen wel wie ze denkt dat hij is of is hij iemand totaal anders?