2. Bölüm
Ali Mertoğlu'nun ağzından
Cafede gördüğüm koca gözlü kızı evimin salonunda görünce son olduğum basamakta kaldım. Evime neden geldi? Adresi nerde öğrendi? Amacı... Ah tabi ya beni şikayet etmeye geldi. Bana bulastiginda başına gelenler yetmedi. Anlaşılan daha fazla canının yanmasını istiyordu. Peki! Bunu zevkle yerine getireceğim.
"Senin burada ne işin var (!)?"
"Ağzımdan aldın lafı. Ben de tam sana aynı soruyu soracaktım."
Kafam karışıktı. Kaşlarım benden izinsiz çatıldı. Merdivenlerin geri kalanını hızla inip, kızın yanında aldım soluğu. "Aklından ne geçiyor bilmiyorum koca göz. Ama ne varsa sakın dile getirmeye kalkma." Babamın, yeni karısı ve yeni kızının, halamların gözleri ustumuzdeydi. Umurumda mı? Hiç sanmıyorum.
"Ne diyorsun ya sen? İşten kovdurdugun yetmedi. Bir de gideyim evinde mi rahatsız edeyim dedin. Yani benim evim olmasa da teyzemin evi yani."
"Evim?"
Söylediği tonlarca şey yerine takıldığım tek yer EVİM kelimesiydi.! Ne demek evim ya ! Zaten gereksiz tonlarca kelime israfi yaptıgı yetmez bir de şımarık bi kızla ugraşıcaktık iyi mi?
"Evet teyzemin kocasının evi!"
"Yok artık!"
Şaşkın gözlerimi irileştirerek kallarımı da çatarsak babama döndüm. Şuan ben bu kızla aynı evde kalmam repliği tabiki yinelemicem ama bu kızla aynı evde yaşanmazdı cidden.! Daha 10 dakikalığına tahammül edemiyorum bi de her gün mü?
"Baba açıklama bekliyorum !"
"Oğlum bahsetmiştim . Güneş el tanıştın zaten selin de yiğeni ve oda bizimle kalıcak 😉"
Bugün bende bi terslik mi vardı acaba ! Evden çıkmadan banyo da yapmıştım. Bu kadar bu kız içeren ortam bana fazlaydı. Anladın Ali bu saat den sonra eve sadece yatmak içın geliyorsun.! Zaten çirkinin teki.!
Göz zevkimi daha fazla düşürmeden, kızın omzuna çarparak kapıya gitmek için ilerledim."Yavaş be."
Seninle uğraşamam koca göz. Sana bakmaktansa dışarda ki çıtırları kesmeyi tercih ederim.
Gözümüz gönlümü açılır hem de beynim aptal düşüncelerden firar ederdi."Ali!"
Buyrun Ali Mertoğlu'nun cenaze namazına. Kim bilir ne diyecek baba rolünü oynayan Haluk Bey!
"Nereye gidiyorsun? "
"Belli olmuyor mu? Kendimi bozulmuş havadan biran önce dışarıya atıyorum. "
Uzun bir süre gelmesem yeridir. Ah... evleniyorsun anladık da... da niye bu dili bi metre olan kızı evimize getiriyorsun. Maksat Ali 'yi delirtmekse bunu bugün el birliği ile başarmak üzeresiniz .
"Akşam yemeğine kal! İlk aile yemeğimizde dışarıya çıkman olmaz! "
İnsanların yanında beni kibarca tehdit edip,otur oturduğun yerde mi diyor. Yoksa ben mi yanlış anlıyorum.
Gayet doğru anladığım bariz ortadaydı. Kısaca kalmazsan bedelini ödersin Ali demek istiyordu. Bedel ödemenin yolunu da gayet açık anlatırdı zaten kendileri ..
"Ben olmasam yenmicek mi yemek .! Varmışım gibi varsaysanız !"
Kalmak istemediğimi açık açık göz önüne sererken kal demezdi heralda.. Karısı oldugunu yeni yeni hatırlatan karısı konuşmayı devir aldı sevgili babacım dan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah YAKAMOZ
Fanfiction⚫️ Siyah YAKAMOZ Sekiz yaşında anneden ayrılan, on sekiz yaşına gelene kadar kendi ayakları üstünde durmaya çabalayan, hayatın silesini yiyen bir kız Selin. zeytin karası gözleri , minik burnu, kırmızı eşit dolgunta dudaklarıyla bütün erkeklerin göz...