Capitolul 1

35 2 1
                                    

***
Mai sunt două săptămâni până la Crăciun,iar eu de abea aștept,parcă nu mai am răbdare. Imi iubesc familia, dar Jeff e mai năzdrăvan,dar ce pot cere mai mult de la un copil de 7 ani?
Oricum,îl iubesc mult,e un fratior minunat,ma face sa zambesc cand sunt trista,ceea ce e foarte rar,mereu sunt cu zambetul pe buze.
Ai mei muncesc zilnic,dar suntem o familie unita.
Ce tot vorbescc? Trebuie să fac tema la engleză,nu e grea dar eh,de ce sa o fac mai tarziu cand pot sa o fac acum? Nu vreau sa iau note mici,pana acum am doar 10 si un 9 la matematica.

** După 15 minute**
Eh,nu a fost grea,câteva întrebari acolo,sper sa ma sune cat mai repede Mullen,maine mergem la liceu impreuna. Mullen e cea mai buna prietena a mea,o stiu de la gradinita,are parul saten,ochii caprui si are doar 1.70!

Intru pe Twitter si observ ca... Oh my god,Mariah Carey mi-a dat follow,o ador!

Se aud niște bătãi în ușă,e ora 7,oare cine o fi? Dupa ora 6 nu mai vine nimeni la mine.

-Intră,țip eu din fundul camerei.

Intră femeia blondă pe care o iubesc mult de toot!

-Oh,tu erai mamă. *spun eu*

-Bună princess,ce faci măi?*întreabã ea râzând*

-Bine,mă gândeam la Mullen,nu m-a sunat azi deloc.

-Stai,nu ți-a spus mama ei că e plecatã cu tatăl ei în Paris?

-Ămm,nooo. Oricum,o s-o omor,trebuia să-mi spună,e o piții! *spun eu râzând în hohote*

-Bine,dar tu ce ești? Piți numărul 2. *spune ea arătându-mi semnul păcii*

-Bine piți numărul 3,cobor imediat la masă. *spun eu făcându-i cu ochiul*

-Eu o tai,te aștept în bucătărie am luat sucuri și pizza,să-l chemi jos și pe Jeff. *spune și pleacă rapid jos*

Doamnee,ce mamă am! O iubesc mult,e de gașcă.

Marchez notificăriile ca citite și închid laptop-ul,sunt obosită,dar hello,la ora asta nu se doarme.

Ies din camerã si merg ghiont in camera lui Jeff.

-Jeff?*îl strig*

-Jeff nu e acasã. *spune abținându-se sã nu râdă*

-Bine,atunci mâncăm noi toată pizza. *râs malefic*

-Jeff acum a venittt,coboară imediat joss! *spune Jeff râzând*

Știam cã o să-l conving,mereu îmi iese.

Cobor scările și merg în bucătărie,două cutii cu pizza. Yummi!

Iau o felie,o înfulec toată,după care merg și îmi iau un pahar din sertarul de sus,îmi pune niște apă și plec sus,mâine va fi o zi lungã,știu asta.

Mama probabil că s-a dus în camera ei,iar tata, la muncă,e doar ora 7:45. La 9 ajunge acasă,și mor ce obosită sunt. De abea aștept să vinã Crăciunulll,nu mai am rãbdare,dar sunt singură,nu am avut niciodatã un iubit. Sau ba da,în clasa 5-a dar nu se pune. Sunt o tocilară,cine s-ar uita la una ca mine? Melody MCtocilara. Toți mă știu așa,mama îmi zice cã sunt frumoasă și alea alea,dar cred cã o face ca să mă simt mai bine. Oricum,nu am nevoie de un prieten,sunt mândrã de rezultatele mele școlare,un iubit mi-ar face planul mai încărcat decât e.
Mâine e marți,am dirigențiee,Doamne ce proastă sunt,doamna dirigintă a zis să facem o compunere despre noi.
Hmm,n-o s-o fac,sunt foarte obosită,nu cred că îmi va da notă mică,tot timpul am temele făcute.

Intru în camera mea și mă schimb în pijamalele mele zilnice cu SpongeBob.
Merg în baie,mă spăl pe față,iar acum merg înapoi în cameră.
Mă pun în pat,îmi pun alarma sã sune la 6:00 și mă culc,nu că aș fi avut o zi grea,dar sunt obosită.
Sper să îl visez pe Zayn Malik,sper. E o vedetă și da,niciodată nu o să am ocazia să-l întâlnesc.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 20, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PromiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum