PROLOG

155 5 2
                                    

„Vo svojom živote verím v tri veci šťastie, lásku a dobrých ľudí. Na šťastie preto lebo si myslím, že ho má každý ale u každého sa prejavuje inak. Prečo verím v lásku Vám asi opisovať ani nemusím, však? Veď predsa kto by neveril v lásku? Kto by neveril, že raz stretne niekoho s kým bude chcieť ostať navždy. To ma ale vlastne uvádza k myšlienke, že slovo navždy je dosť nepravdivé. Na slovo navždy neverím. A prečo verím v dobrých ľudí? Pretože ich je na svete veľa len ich musíte objaviť či už v sebe alebo v iných ľuďoch. Tak sa pýtam v čo veríš napríklad Ty?"
Dopísala som svoj posledný článok na blogu a odoslala ho. Postavila som sa zo stoličky a šla si spraviť kávu. Milujem kávu jej vôňu, farbu jednoducho kávu. Spravila som si Latte Macchiato a opäť si sadla k notebooku. Zapla si pesničky, otvorila si Instagram a prezrela si fotky. Pozastavila som sa pri jednej fotke. Bol na nej jeden chlapec zo školy, ktorý sa mi páčil už nejakú tú dobu ale nikdy som nemala odvahu sa s ním rozprávať. Na tej fotke bol s jeho najlepšou kamarátkou. Neznášam jeho najlepšiu kamarátku, jeho spolužiačky , jeho spolusediacu jednoducho všetky dievčatá s ktorými sa kedy bavil..och, blbá žiarlivosť. Aby som sa Vám vôbec predstavila volám sa Jasmine a chodím na strednú školu konkrétne na umeleckú školu. Milujem kreslenie, písanie, spievanie skrátka všetko čo sa týka umenia. A ten chlapec o ktorom sa bavíme je Cody . Vysoký, chudší, modrooký chlapec s hnedými vlasmi a tým najkrajším úsmevom. Nepatril k parte najkrajších chlapcov ale rozhodne patril medzi chlapcov, ktorých si zapamätáte. Vždy v škole sme po sebe pokukovali no nikdy sa ani jeden z nás neodvážil prísť bližšie. Chcem však tento rok všetko zmeniť. Niesom príliš sebavedomé dievča skôr som priemerné dievča, ktoré zapadá medzi nepopulárne dievčatá ale v jednej veci v ktorej som si istá je to, že vždy som z tej skupiny obyč.dievčat bola tá výnimočná tá, ktorá vyčnievala a preto som si povedala,že je čas ukázať to svetu. Dnes je posledný deň letných prázdnin a Ja sa chystám svoj druhý ročník na tejto škole začať ako niekto na koho sa Cody nielen pozrie ale konečne aj prihovorí.,, Jasmine, Jasmine, Jasmine!" prebudil ma z môjho premýšľania môj mladší brat Jack. Achh ako Ja som toho krpca neznášala. Keď máte mladšieho súrodenca je to naozaj príšerná starosť. Všade s ním musíte chodiť, brávať ho so sebou no proste otrava. Ale zajtra sa ním rozhodne nenechám vyviesť z miery pretože zajtra bude deň s veľkým D.

Druhá Šanca Where stories live. Discover now