ránko

2.5K 183 1
                                    

Pohľad Mackenzie:
Zobudila som sa asi o desiatej. Od mojich štvrtých narodenín to bolo moje najkrajšie ráno.
Colin mal cezo mňa prehodenú ruku a jemne pochrapkával. Bol zlatý.
Jemne som sa vymanila z jeho zovretia a zamierila som do kúpeľne.
V zrkadle bol úplne iný človek.
Konečne som mala v tvári aspoň trošku farby.
Kruhy pod očami zmizli a ústa sa mi nejak podozrivo usmievali.
No stále som to bola ja.
Dievča s rozvedenými rodičmi, ktorý zabúdajú, že vôbec existuje.
Tipujem, že otec je ako inak niekde na ,,služobke,, a mama možno niekde v karibiku na pláži.

Myslím, že by to potrebovalo nejakú zmenu. Nová kapitola života. Predsa som len mohla skončiť niekde v rieke a moje telo by sa nenašlo. Nakoniec by ho rozožrali malé vodné mikroorganizmy a zdalo by sa, že som nikdy nebola.
Ale nie, ja som tu. V Colinovej kúpeľni. A čumím na svoj odraz v zrkadle.

Asi by som mala dať zbohom svojím modrým vlasom. Už ich nechcem. Pripomínajú mi všetky posmešky za to, že som vytŕčala z radu.

Nahla som sa nad umývadlo a začala rýchlo umývať modrú farbu.

Prišla som do kuchyne. Tam ma hneď ovanula nejaká vôňa.
,,Mmm...Nevedela som, že varíš." Pozrela som sa na Colina, ktorý stál pri sporáku v pyžamových nohaviciach.
,,Veď ani nevarím," pozrel sa na mňa a späť na panvicu.
Prišla som k nemu a zbadala som, že robí praženicu. Jemne obhorenú praženicu. Dôkaz, že fakt nevarí.

,,To vidím," sadla som si na kuchynskú linku. Vypol panvicu a vyklopil to na dva taniere.
,,Nech sa páči," podal mi tanier a oprel sa o chladničku.
,,Vieš o tom, že sa je pri stole ?"

Pohľad Colina:
,,Viem," odpovedala a usmiala sa.
,,Ale dnes chcem jesť na linke."
Bola nádherná. Mala na sebe iba moje veľké tričko a vlasy mala svojej farby.
Žiadna modrá.
Je možné, že je čím ďalej tým krajšia?

,,Pekné vlasy," podotkol som. Pristúpil som k nej a pramienok si omotal okolo prsta.
,,Ďakujem," začervenala sa. Naklonil som sa k nej a chcel som ju pobozkať, ale ona sa odvrátila.
Colin! Ty magor! Čo si zasa urobil zle!? Fíha staré dobré svedomie sa ozvalo.

,,Nemám umyté zuby," povedala na koniec a ja som myslel, že vybuchnem od smiechu.
,,Ty si prípad Mack!"
,,To ani náhodou! Dračí dych nie je vôbec príjemný!" zaskočila z linky a namierila si to do kúpeľne.

,,Coooliiin!"
,,Hm?"
,,Nemáš ešte jednu zubnú kefku?"
,, Asi nie," strieľal som si z nej. Samozrejme, že mám. Doma ich mám asi päť, ale nenechám si ujsť šancu na malý žartík.
,,Si robíš srandu," zazrela na mňa.
,, Nie, nie. Budeš si musieť umyť zuby tou mojou."
,,Čo?!"
,,Bozkávala si sa so mnou, nie je to to isté ?" Zadržiaval som smiech a snažil som sa tváriť vážne .
Nakoniec som odkráčal do šatníku a vybral som z tadiaľ novú kefku.
,,Tu máš."
,,Diki, už som si myslela, že fakt použijem tú tvoju."
,,Zabudni," zakrútil som hlavou.
,,Veď sme sa bozkávali, nepamätáš? Je to predsa to isté."

Tomuto sa hovorí profesionálna mrcha.

Kapitolka venovaná 2batrka2. :))) ďakujem za všetky hviezdičky a 51 videní. :))
Budem rada ak mi napíšete komentár, alebo dáte vote. :)

KINGDOM COME Where stories live. Discover now