04

31 6 3
                                    

Michael

"-Unde ai fost aseară?" iubita mea, Jessie, mă întreabă. Locuiam împreună din moment ce amândoi aveam 18 ani și aveam o relație de 2 ani.
"-La Calum, l-am ajutat cu ceva." Bineînțeles ca o mințeam. Nu puteam să îi spun că am stat la Troian peste noapte. Calum nu a mai venit să mă ia așa că am rugat-o să mă lase să dorm în camera de oaspeți.
"-Asta-i ciudat, pentru că l-am sunat pe Calum şi el nu ştia unde eşti. " Ea spune şi îşi lasă capul într-o parte uitându-se la mine cu maxilarul încordat şi cu o privire nervoasă.
"-Jessie, te rog, nu vreau să mă cert de dimineaţă, plus am întârziat la liceu deci vorbim când mă întorc. " îi spun şi o sărut scurt luandu-mi ghiozdanul şi cheile de la maşină. Imediat ce ies pe uşă respir uşurat si apăs pe butonul cheilor pentru a descuia maşina.

Troian

Mă uit la ceas şi observ ora târzie panicandu-ma puţin. Mulţi spun că sunt eleva model care nu întârzie niciodată şi are note bune. Dar nu e adevărat, pur şi simplu nu-mi place să intarzi.
Am pus rimelul pe măsuţa de machiaj şi m-am uitat în oglindă. Părul meu blond era recent tuns pentru că nu suportam părul lung, lungimea lui acum ajungandu-mi pana la umeri. Am decis să-l îndrept azi, el original fiind puţin ondulat. Nu mă machiam foarte des sau foarte mult. Puţin fond de ten, pudră, tuş şi rimel. Buzele mele erau deja colorate deci nu le mai trebuiau ruj.
Mi-am aranjat cămaşa şi mi-am luat geanta ieşind din cameră. Bineînţeles nimeni nu era acasă, ambii părinţi fiind la muncă. Am decis să iau maşina tatei la liceu pentru că nu mai voiam un incident asemănător cu cel de ieri.
Michael a stat peste noapte pentru că, spune el, prietenul lui era ocupat şi nu putea să vină. Nu o să mint, a fost amuzant să stau câteva ore în compania lui, nu eram chiar fană a statului singură acasă. Mi-a spus despre prietenii şi familia lui. Nu ştiu de ce, dar par oameni de treaba. Mi-a lăsat numărul lui în caz că am nevoie de o plimbare când plouă.
Am urcat în maşină şi am tras aer în piept, mirosul parfumului tatălui meu simţindu-se puternic făcându-mă să zâmbesc. Când eram mică obişnuiam să îi iau parfumurile şi le miros pe toate. Iubesc mirosul parfumurilor barbatesti.

Ok nici acum nu e foarte lung dar măcar am mai scris ceva la el. Sper să vă placă şi vă mulţumesc că o citiţi. De asemenea am mai postat una cu ashton deci dacă vreţi puteţi să aruncaţi o privire şi pe ea. Mulţumesc încă o dată.

superhero #wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum