OKULDA POPÜLER OLMAK (:
Herkese slm arkadaşlar , ben bu yazıyı kendim yazdım çevremdeki insanları gözlemleyerek , özellikle özel okula gittigimden dolayı daha çok fark ettim.Baktıgım çogu sitedeki bilgiler işinize yaramaz , perçem kestirmekmiş falan , rozet takmak şart deil . Şimdi size okulda nasıl popüler olacagınızı anlatacagım.Bunu özellikle ortaokula geçen kızlar için yazdım.Öncelikle kılık kıyafetten bahsedelim...
OKUL İMAJI..
1)Öncelikle etegini bir terzide kestirmeli veya kısaltmalısın , etegini kıvırabilirsin ama eşit ve düzgün bir şekilde yap bunu.(Bu şarttır , çünkü tanıdıgım bütün popüler kızlar öyle ve dikkat çekmek için idealdir)
2)Gömlek veya tişört giyiyorsan altına mutluka siyah veya beyaz uzun ,dar straplezlerden giymelisin ve straplezi eteginn üzerinden sündürmelisin(Etege daha kısa bir görünüm saglar).
3)Olabildigince ten rengi çorap giyin ve bacaklarınızdaki tüylere dikkat edin.Ten rengi çorabın amacı bacakları güzel göstermektir.
4)Saçlarınızı kesinlikle salmalısınız , bu daha havalı ve güzel gösterir sizi!
5)Saçlarını maşayla bukle yapabilirsin yada düzleştirebilirsin ayrıca saçın uzun olmalı , uzun deilse dert etme çıtçıt takablrsin ama çok tavsiye etmem.
6)Gömlek giyiyorsan kollarını kıvırmalısın , daha güzel görünür.
7)Çogu sitelere baktım rozet takman gerekir demişler ama benim okulumda gördügüm hiçbir popüler kızda rozet yoktu ve şart deil takmana gerek yok :)
8)Ayagının altına mutlaka yaz ise converse veya adidas , mevsim kış ise ugg(siyah,beyaz renkleri)giymelisin!
9)Saçlarını perçem kestirmen şart deil ama kestiredebilirsin.Dümdüz ve upuzun saçlar da çok etkiler insanları , ayrıca saçlarınızda kahkül varsa yana alın çok tatlı görünür :)
10)Okula giderken(ergenlik dönemi sebebiyle yüzünüzdeki sivilce ve yaglar sebebiyle)pudra ve foundaten sürün ki sivilcelerinz kapansın ve yüzünüz mat olsun , böylelikle szi gören taş gibi der size ;D
11)Çok abartılı olmadna rimel sürebilirsin , şeffaf renkte parlatıcı da sürebilirsin ama nivea gibi olmasın ;)
12)Ayaklarınıza tozluk giyebilirsiniz :))
13)Conversinizin bagcıklarının farklı renkte olması bana göre çingene gibi duruyor , ve benim yine okulda gördügüm popüler kızların hiçbiri öyle yapmıyor!
14)Okulda saçınızın salınmasına izin yoksa saçını yandan topla veya salık topuz yap
15)Trınaklarına cila sürmelisin ve kısa olmamalı tırnakların!
16)Normal sırt çantaları yerine omuzdan asılan genç kız işi çantalarla gidin okula çok havlaı olur.
17)Cep telefonunuzu dokunmatik alsanız yeter durumunuz çok iyiyse iphone de alabilrsiniz , ve telefonunuzu yanınzdan ayırmayın okulda(ögretmnlere karşı da çok dikkatli olun)
EVET ARKADAŞLAR OKUL İMAJINDAN SONRA GELİNECEK BİR BAŞKA NOKTA İSE DAVRANIŞLAR!
1)Güler yüzlü ol ama sırıtma , etrafına mutluluk saç ve esprili ol ki insanlar seninle daha çabuk arkadaş olmak ister :D
2)Kimseye kendini ezdirtme bu çok önemli , gerekirse kavga bile et ama ögretmenlere şikayet etme bu tür olayları yoksa adın 'korkak,ispitçi,ezik' gibi isimlere çıkar.
3)Sana bulasan salk erkekler olabilir , sen onları çko takma ve erkeklerle fiziksel olarak kavga etme bunu kızlarla yapabilrisin ama erkeklerle kavga etmen normal olmaz , anormal olur ve sana kaba,erkekfatma gibi lakaplar takılabilir :D Bunun yerine salak mısın , defol git gibi laflar söylersen ve gayet ciddi bir tavır sergilersen sendne çekinirler
3)Erkeklerle tartışmamaya özen göster çünkü erkeklerle de aran iyi olmalı ve erkek kanka bul kendine ;) Mesela çok yakın bir erkek kankan var ona sarılabilrsin! Diyelimki çok sevdigin bir erkek kankan var koridorda gördün onu okulda öp onu , slm ver falan
4)Okulda iyi ya da kötü herkese slm verin , onlara karşı güleryüzlü olun böylelikle onların sempatisini kazanabilirsin
5)Kendine sınıftan bir kız arkadaş bulmalısın ve çok iyi anlaşmalısın onunla örnegin haftasonları alışveriş merkezlerinde onunla takılabilrsin , beraber oturun , teneffüslerde beraber gezin ve bütün okuldaki ögrencilerle tanısın onları tanımaya çalışın özellikle de kendinizden üst sınıftakilerle arkadaşlık kurun :)
6)İnsanları kendinize hayran bıraktırmalısınız !
7)Okuldaki diger havalı kızlarla da iyi anlaşmalısınız ve onlarla da takılabilirsinz . Ama illaki ben kendim lider olma istiyorum dersen size göre bir kız daha bulun 3lü grup kurun :)
8)En önemli şey facede vb. yerlerde emolar gibi yazılar yazmayın! hiç havalı deil ve çok da tiksindirici olur!Örnegin (K harflerini g veya q die yazmak ! ,I harfini İ şeklinde yazmak ! , harfleri biri büyük öbürü küçük olark yazmak ! Onun yerine konusmalarınızda kalp kullanın , asdfghjk :D gibi ifadeler kullanın , ayık olun <3 gibi ifadeler sizi havalı yapar!
9)Teneffüslerde mutlaka kantine gidin tüm okulu gezin , arkadaşlarla sohbet edin!
10)Ögretmenlerin gözüne girmek için tahtayı silmek,yerine ona sarılabilrsiniz tabi biraz zaman geçtikten sonra iyice arkadşa gibi olunca ve inek olmayın kesinlikle evde çalışabilrsinz ders belki ama başka bişiy demicem bu konuda.
11)Sınıfta kızlarla sıranın üzerinde oturun bişiylere çok gülün ama hayvan gibi kahkahalar atmayın ama yinede sesiniz biraz duyulsun , fark edilin.
12)Havyan gibi pozisyonlarda durmayın ve otururken eteklerinizin altının görünmemesine çok dikkat edin(Garantiye almak istiyorsanız bu durumu eteklerinizin altına etekelrinzden daha kısa olan siyah bodyler var onlarda giyin ya da şort)
13)Yürürken kendinden emin bir şekilde ve dik olark yürüyün , kızlarla kolkola girmek yerine yanyana yürüyü(kolkola girmek çok çocuksu olur)
14)Kesinlikle ama kesinlikle sizi kızdıran bir kız olursa(popülerliginizide elinzden almaya kalkars)ona bagırın veya tehdit edin! güçlü olun asla ezilmeyin ve diger arkadaşlarınızıda yanınıza almayı unutmayın!
15)Herhangi bir yeteneginizi geliştirmelisiniz (gitar,spor,resim,şarkı söylemek).
16)Eger sesiniz çok güzelse dersini sonunda ögretmenden şarkı söylemek için izin alabilirsin , ve kendine güven :)
17)Okulda en yakın arkadaşınızla sesi konuşun , sinema planları yapın ve kuldaki birkaç arkdaşınızı da çagırın :)
18)Sessiz biri olmayın sürekli konusun , gülün ve neşeli olun!
19)Eger güzelseniz zaten kendi sınıfınızdan da üst sınıflardan da çıkam teklifleri alırsnız.Ayrıca çıktıgınız erkegin yakışıklı olmasına dikkat edin :)
20)Lider bir karaktere sahip olun herkesi yönetmeye çalışın :))
21)Ayrıca oukl servisiyle gidip geliyorsanız daima arka koltuklarda oturun!
EVET ARKADAŞLAR BU KURALLARI UYGULARSANIZ POPÜLER OLABİLİRSİNİZ! :D :)