Μέρα 105η: 12 Ιουνίου

309 49 5
                                    

Στο γυμναστήριο η Ντι βάζει τα δυνατά της. Ο γυμναστής της έχει μείνει εντυπωσιασμένος από τις επιδόσεις της. Ξαφνικά έχει γίνει το πιο επιμελές μέλος που ακολουθεί πιστά τις συμβουλές του, ενώ στην αρχή δεν ήθελε να μετακινηθεί από το ένα όργανο στο άλλο. Είναι στο διάδρομο και κάνει το πρόγραμμα της αποθέρμανσης, όταν στον ακριβώς διπλανό διάδρομο ανεβαίνει ο Χ. Η Ντι δεν ξέρει αν τη θυμηθεί, γιατί έχει μέρες να τη δει και δεν είναι σίγουρη ότι υπάρχει λόγος να του μιλήσει πρώτη εκείνη.

«Τι κάνεις; Ομόρφυνες» της λέει και της χαμογελάει με ένα χαμόγελο αληθινής χαράς.

«Καλά είμαι, θύμισέ μου από πού σε ξέρω» του απαντά η Ντι και κρατιέται για να μην ξεσπάσει σε γέλια με το ψέμα της. Εκείνος φαίνεται να έχει ενοχληθεί που δεν το θυμάται. Συνήθως η γοητεία του δεν περνάει απαρατήρητη και του φαίνεται περίεργο να τον έχει ξεχάσει ήδη εκείνη.

«Είμαι ο Χ., εδώ είχαμε γνωριστεί, συνήθως δε με ξεχνούν τόσο εύκολα» εξωτερικεύει τις σκέψεις του χωρίς ντροπή.

«Συνήθως δεν υπάρχει λόγος να θυμάμαι άτομα σαν και εσένα» του λέει με ένας θράσος που δεν ήξερε ότι έκρυβε μέσα της. Εκείνος αντί να εκνευριστεί, ξεσπά σε δυνατά γέλια. Κάτι περίεργο έχει αυτή η κοπέλα. Κάτι το απόμακρο και συνάμα γλυκό. Προσπαθεί να εντοπίσει ποια είναι η αλλαγή που έχει κάνει και φαίνεται πιο όμορφη. Σίγουρα έχασε κιλά. Κατά τ' άλλα φορά τα γυαλάκια της και το πρόσωπό της έχει εκείνα τα σπυράκια που αν και κάπως ελαττωμένα τον απωθούν. «Μα, τι σκέφτομαι;» αναρωτιέται και προσπαθεί να συνέλθει.

«Ξέρεις, για κάποιον λόγο σε πάω. Μην πάει ο νους σου στο πονηρό, σε πάω ως τυπάκι»

«Σε ευχαριστώ, αλλά και διαφορετικά να με έβλεπες, δεν είσαι καθόλου ο τύπος μου» συνεχίζει να του τη λέει η Ντι.

«Είμαι πολύ ερωτευμένος, όμως εκείνη συναντά και κάποιον άλλο, ενώ μου είχε πει ότι δεν τρέχει τίποτα μαζί του. Αποφάσισα να απέχω για λίγο, μέχρι να διευκρινίσω τι κάνει μαζί του».

Η Ντι ανησυχεί στην ιδέα ότι τους παρακολουθεί και ότι μπορεί ήδη να ξέρει ποια είναι εκείνη και να την ψαρεύει. Είναι αποφασισμένη όμως να τον μπερδέψει.

«Νόμιζα ότι μου είχες πει ότι είσαι παντρεμένος ή σε μπερδεύω με άλλον;»


DilemmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin