Ja a život

90 7 5
                                    

Bol jessený deň sedela som v škole a práve sme mali Dejepis nudila som sa až tak že som rozmýšlala o nesmrtelnosti chrústa. Sedela som so svojou najlepšiou kamoškou Sárou ona mi niečo hovorila ja som však pozerala von oknom na krásny palác na ktorom býva naša kráľovná. Keďže bývam v Londýne. Vždy ma tam niečo ťahá ale ja neviem prečo to je jedno proste nepočúvala som ju. Keď zazvonilo konečne som začala niečo vnímať . Sára na mňa bola zase naštvaná lebo som ju nevnímala.
"Prepáč vieš zase som bola zamyslená  o tom paláci Sorry" ospravedlňovala soom sa jej.
"No dobre Laura ale vždy mi to robíš už maa to nebaví" hovorila mi.
"Ok už sa to nestane sorry." Kamošky?
"Ok" povedalla Sára.
S nami bola zase všetko ok ale so mnou nie.Vždy každučky jeden deň rozmýšľam čo sa mi stalo s mojimi rodičmi a prečo ma vždy všetko ťahá k kráľovnej.Viete žijem v centre Londýna u mojich adoptívnych rodičov volám ich mama a otec lebo ma majú od 2 a svoju mamu a tatina si nepamätám. Mama a otec mi povedali že zomreli pri autonehode ale mne sa to nechce veriť. Ostalo mi po nich len nahrdelník s fotkou kráľovny asi preto stále rozmýšľam nad tým prečo mi ho vlastne dali a nenechali mi napríklad prezývku)

Toto je môj prvý príbeh tak prosím o pochopenie dúfam že vás to bude baviť
Sľubujem bude to napínak❤  Už  mám pripravené ďalšie kaapitoly a budú omnoho dlhšie viac nebudem prezrádzať ! Tešte sa🍀
Vaša Tamča🔥(pls vymyslite mi nejaku super prezývku)

Stratená princeznáWhere stories live. Discover now