Jeg åbnede mine øjne på klem, solen fra mine ovenlys vinduer skar ind i øjnene på mig. Jeg dækkede
mit hoved med min dyne der var lå rundt om mig. Niall holdte om mig? altså vi var jo bare venner ikke?
eller har han misforstået noget? jeg rejste mig og gik ud i køkkenet og satte mig på en stol. Jeg
kiggede ud af vinduet selvom man ikke kunne se noget da der også var helt mørkt.
Sig mig hvad var klokken også lige, jeg kiggede op på uret fra ovnen 4:57 de firkantet tal skiftede til 4:58.
Tænk at det snart er jul, jeg kunne ikke forstå det. Inde i mit hoved bliver det her den bedste jul nogensinde. Uden jeg havde tænkt over det var jeg gået ind i stuen igen. Jeg lagde mig ned ved siden af Niall og prøvede at falde i søvn igen. Jeg kunne simpel ikke sove, alle tankerne om England og far
og mor og Niall altså hvad sker der med mig.
Jeg svang stille min arm tilbage og bankede albuen ind i
kanten på sofaen "AV for" jeg tog mig til munden og kiggede hen på Niall. Han åbnede øjnene og
kiggede forvirret rundt. "Godmorgen" sagde han og kløede sig i øjnene. "Undskyld, jeg vækkede dig"
sagde jeg og kløede mig i håret "Gør ikke noget" jeg smilede og lagde mit hoved på hans skuldre "Fortæl lidt mere om dig selv" sagde han og smilte til mig "Nej, du fortæller først" sagde jeg og grinte. Han sukkede og fniste "Okay, så lover du at du gør bagefter".
"Jeg hedder Niall, det ved du nok godt" han smilede og fortalte videre "Jeg elsker, jul og så er jeg med i et band"
Med i et band, altså der er et eller andet bekendt ved ham "Hvad hedder dit band så?" jeg trak dynen op over hagen og smilte "Det hedder One Direction jeg tror du har hørt om det?" han så nervøs ud og fik dog også lidt farve i kinderne.
"Ja, har hørt om det i har da mange fans?"sagde jeg og kiggede ned. Hvorfor har han ikke fortalt det vreden boblede op i mig jeg blev dog en lille smule irretreret .
Han fingre tog fat om min hage og løftede den op "Undskyld Anne jeg skulle nok have fortalt det"
han tog min hånd "Ja, det skulle du nok" jeg kiggede den anden "Niall jeg synes du skal gå nu."
jeg rejste mig op og lagde armene over kors "Jamen, Anne" sagde han og kiggede bedene op på mig, "Vi ses" sagde han og gik ud af hoveddøren.
Jeg sprang morgenmaden over og gik ud i den lille gang og rev loftlemmen ned. Kulde spredte sig i rummet.
Jeg gik op af stigen og fandt den store kasse med julepynt og bar den ned og stilte den på jorden. Jeg begyndte stille at hænge julestjerner i vinduerne og sætte lyskæder op hist og pist.
Dejen ælter jo ikke sig selv vel, jeg skulle lave peber nødder, så jeg fandt vores ipad og søgte på forskellige opskrifter på nettet.
Jeg fandt en og begyndte at blande ingredienser sammen. Jeg formede de små runde kugler og lagde dem på række på en bageplade. Jeg satte to store plader ind i den opvarmede ovn. Jeg tog stille min telefon og ringede pizza manden op da jeg ikke rigtig gad lave mad i dag.
Da pizzamanden kom gav jeg, ham selvfølgelig penge for maden han havde bragt ud sjovt nok.
Jeg smed pizza bakken ud og satte mig til at se årets julekalender "Juleønsket".
Jeg rejste mig og tog nogle afslapnings bukser og gik ud og børstede mine tænder. Jeg tog nogle dejlige hyggesokker på og gik ind på mit værelse og i seng. Og glædede mig til endnu en ny dag.
_______________
Hej alle læsere.
Det var anden kapitel i min historie og det er jo også 2 december. Jeg håber i kan lide historien og i ville skrive en kommentar hvad i synes. (Også selvom det er dårligt)
Alle afsnittene ville nok komme op ved 17:00-18 tiden ihvertfald deromkring.
Glædelig december!
Kh: Math! :)
YOU ARE READING
TWENTYFOUR #Adventkalender
FanfictionUstyrlig, Uafbrudt, Usandsyndelig, Underholdene.. Jeg streger det sidste over med rød tus og smider min dagbog ind i væggen. "I min barndom, har der altid været lys og farver, men min mor døde for 1 år siden jeg husker det tydeligt. " Jeg skul...