Mine læber var som fortryllet, jeg kunne ikke mærke dem. Sommerfugle fløj rundt inde i min mave og mit hjerte var ved at hoppe ud af min brystkasse. Jeg kiggede akhavet op på ham "Det skulle jeg måske ikke have gjordt" han kiggede ned på sin sko. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.
"Niall, det var for tideligt jeg synes vi skal lære hinanden at kende først" jeg sendte ham et usikkert smil. Han rodede rundt i sit hår. Han smilte nu over hele pæren.
"Okay, så Anne ville du med mig på date?" han smilede, jeg kunne ikke lade vær med at smile, jeg smilte jeg skulle jo ikke noget.
"Meget gerne, hvornår?" jeg kiggede ned af mig selv, jeg havde enelig bare en hvid nike trøje, og et par sorte dr. denim og min elskede vinterjakke.
"Nu" sagde han og smilte "Okay, hvor skal vi hen?" jeg var nysgerrig "Det får du at se" sagde han og tog min hånd.
Niall blev bare ved at gå, "Jeg er så spændt, hvornår er vi der" sagde jeg for nok 17 gang i dag. Han grinte og drejede ind af en sidegade, "Så!" sagde han vi stod ude foran det flotteste pariser jul i hele verden. Der var ingen mennesker i "Niall, jeg tror det er lukket" sagde jeg og pegede op på de tomme pladser.
"Jeg har kontakter" sagde han og grinte,
"Nå, har du" sagde jeg ironisk og fniste derefter.
"Men skal vi derop nu?" jeg kiggede op på toppen jeg har totalt højdeskræk. Jeg kan næsten brække mig bare ved at se derop.
"Ja, er du bange for højder?" han kiggede nervøst på mig. Jeg kunne se vor meget han havde gjort ud af det så jeg kunne simpelhen ikke nænne at sige ja.
"Nej pff, jeg elsker højder" sagde jeg og smilte falsk som mislykkedes totalt. Da jeg bare lignede en overglad idiot.
"Anne, bare fortælle sandheden" sagde han og smilte kærligt til mig, gud hvem har opdraget den dreng!
"Okay, jeg er bange for højder" sagde jeg og kiggede ned "Uds-" "Nej, ikke sig undskyld vi tager bare hjem til mig og ser en film?" han smilte jeg nikkede og gav ham en krammer.
__
Hej alle det var 5 decembers afsnit lidt kort og kom ikke rigtig op til tiden2 minnuter forsinket. Ja, jubii ej men skriv en dejlig kommentar så er i søde! det betyder så meget hvis i ville bruge et sølle minut på at trykke stem. Eller skrive jeres menning nede i kommentar boksen.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
TWENTYFOUR #Adventkalender
ФанфикUstyrlig, Uafbrudt, Usandsyndelig, Underholdene.. Jeg streger det sidste over med rød tus og smider min dagbog ind i væggen. "I min barndom, har der altid været lys og farver, men min mor døde for 1 år siden jeg husker det tydeligt. " Jeg skul...