11. december

102 7 0
                                    

"Jeg vil ære julen i mit hjerte og prøve at beholde den hele året"

"Juletræer  10 pund" sagde manden som stod med et juletræ, 

 "Far nu hvor jeg skal blive her skal vi da have det der" sagde jeg og smilte 

"Okay så" sagde han og sukkede og smilede derefter. Der var mange mennesker på torvet og på midten stod der en klump med juletræer med net bundet omkring dem. Vi gik derhen og kiggede på hvilket et vi ville have vi blev hurtig enig om et og gik hen til manden.  

"Vi skal have det her" sagde jeg og stilte juletræet foran ham

 "Ja, det kan vi vel godt klare 10 pund" sagde han og smilte, det var en ung mand nok de 27 

"Her" sagde min far og gav ham pengene. 

Vi fik juletræet med hjem i Elizabeth's og fars lejlighed, "Hej Elizabeth" sagde jeg og krammede hende. 

"Du er da i godt julehumør" sagde hun og grinte, "Ja, det er jeg" sagde jeg og tog min MacBook og satte noget julemusik på. 

"LAST CHRISTMAS I GIVE YOU MY HEARTH"

 sang jeg, far grinede af mig  og satte sig ned i sofaen 

"Hvorfor invitere du ikke Niall over jeg tror gerne Elizabeth ville møde ham ordenligt altså det gjorde vi jo ikke sidste gang i var til middag" sagde han og rakte mig min mobil.

"Okay, så gør jeg det" jeg tastede hurtigt hans nummer ind og ringede det op 

"Hej Babe" sagde han glad,

 "Hej, skat jeg tænkte på om du ikke ville komme over til middag?" han sagde hurtigt "Meget gerne" jeg grinte 

"Kom kl 18:00" sagde jeg og kiggede over på min far om at få en godkendelse.  Jeg løb ind på mit værelse og tog en sort stram kjole på og krøllede mit hår.  

"Niall er her nu" råbte Elizabeth, jeg skyndte mig at ligge det sidste makeup og tog mine sko på. Jeg gik stille ud i køkkenet hvor Niall og min far stod og kiggede på en vin. 

"Hej" sagde jeg og gik hen og tog mine arme op på hans skuldre,  "Hvadså" sagde han og kyssede mig kort. 

"Elizabeth" sagde hun og rakte hånden ud "Niall" sagde han og smilte "Det er da ikke engelsk er det?" sagde hun og kiggede interessant over på ham "Nej, jeg er fra Irland men rejser meget rundt med mit band One Direction" sagde han og lagde armen om mig " Har godt hørt om det, min niece er elle vilde med jer" 

  Intet er mere trist end at vågne julemorgen og ikke være et barn.

- Erma Bombeck, amerikansk komiker.   

__

Hej undskyld det korte kapitel jeg undskylder har bare så travlt idag. 

God jul! (: 







TWENTYFOUR #AdventkalenderDonde viven las historias. Descúbrelo ahora