Min mave gjorde ondt, det var som om den maste sig sammen men ikke foldte sig ud igen. Jeg kiggede rundt jeg faldte i søvn på sofaen igår.
Så jeg havde sovet rimelig elendigt min dyne lå på gulvet og fjernsynet stod tændt.
Jeg skulle besøge en veninde i dag jeg kunne ikke holde ud at være sammen med flere mænd så vi skulle bare hygge.
Jeg tog noget andet tøj på og lagde en sedel til Justin som sov tungt som en sten.
Jeg tog overtøj på og åbnede døren på klem. Alt det kolde luft samlede sig nede på mine lår og gav mig kuldegysninger.
Jeg tog metroen, hen til hendes lejlighed.
Jeg løb og af trapperne og bankede på døren. Hun åbnede "Hej søde" sagde jeg og smilte "Er det ok at min kæreste er her?" sagde hun og smilte skævt
"Altså han går igen" sagde hun og viste mig ind gennem alle værelserne. Vi fandt en til stuen og så sad der en genkendelig mand henne i sofaen.
"Gud hej Harry"
Jeg var rimelig overrasket "Hey Anne, hvordan går det?" sagde han og gav mig et kram,
"Ikke så godt" jeg kiggede ned og derefter over på Kendall som min veninde nu hed "
Jeg hørte godt det med Niall det er en stor misforståelse" sagde han og hentydede til jeg skulle sætte mig.
"Jeg ved ikke om han selv ville fortælle det men nu får du den afvide" han sukkede og begyndte at fortælle.
"Mig og Niall havde valgt at tage på starbucks, så det gjorde vi selvfølgelig." han holdte en pause "Var du med Harry?" jeg kiggede underligt over på ham "Ja, og hende pigen der kom over var en fan" han kiggede undskyldene på mig. Jeg skylder Niall en kæmpe undskyldningen.
_____________________________________________:__________________________________
HEJ ALLESAMMEN
Undskyld, det korte kapitel men det er simpelhen fordi jeg er så træt. Jeg har spillet et stævne i fodbold hele natten for at tjene penge ind til vores rejse til holland.
YOU ARE READING
TWENTYFOUR #Adventkalender
FanfictionUstyrlig, Uafbrudt, Usandsyndelig, Underholdene.. Jeg streger det sidste over med rød tus og smider min dagbog ind i væggen. "I min barndom, har der altid været lys og farver, men min mor døde for 1 år siden jeg husker det tydeligt. " Jeg skul...