Натурал.
В стята имаше едно еденично легло.. А в леглото най пополярното момче и най якото футболистче ..в стаята имаше още.. Бюро варху него нямаше нищо освен черен лаптоп на iphone и големи слушалки,стените бяха в сявтло синьо а на тях бяха залепени плакати на messi и няколко на neymar.jr посредата на стаята имаше и малак черен килим а варху него кутий от pizza "dominoss" на стената имаше огромна плазна а под нея стъклена маса на нея имеше едно красиво каре и ваза варху него имаше още две стай в тази стая вдната беше дрешник пълен с красиви спортни дрехи и няколко дънки на равтовете имаше маратонки,кецки и ботонки и най различни шапки рап и др.
А другата стая беше тоалетна и баня.
-Сехун ставай ще закаснее за училище.-.провика се бащата на Сехун те живееха само двамата защото майка му беше умряла когаато го е раждала...
-охх ставм човек ставам!-разтърка очи Сехун.
-бързо се оправяй..!!
-мхм!! Добре!!-одговори Сехун чоо който знаеше че е много бавен.
Сехун си облече сив анцунг бяла тениска с натпис "HOPE" одгоре сложи син слуйчер който беше доста тъничак и беше зима но нашето момче не го баркаше ^_^••••••••••••..
Сложи и черна шапка рап нa "Nike" но написа беше много мъничак и не се забелязваше неговите всичките са такива защото мрази "натруфеното" а да имаше само една "натруфена" на "marihoana" ...
Беше готов и слезе взе една филйка с шоколад и тръгна (мразеше фастъченото масло) -аз тръгвам!-извика той докато баща му си сипваше кафе ..-Чао!-не дочака и одговор той затвори вратата..
Взеси велосипета и тръгна с бясна скорост слушайки музика..
В стаята имаше голяма розова спалня до нея имаше едно нощно шкафче на което имаше нощна РОЗОВА лампа и РОЗОВ телефон..
Посредата на стаята имаше голям пуфкаф розов килим имаше голям дяокрилен гардероб около него имаше розови работи стената беше също розова на едната стена имаше голям стикер йа нутела
А от другите имаше пеперутки и най различни сладки неща имаше голямо шкафче а на него голямо огледо околко огледалото имаше много гримила имаше малка плазма срещу леглото тя беше настанена на розова стъклена масичка тя беше на два ката и варху първият плазмата а върху втория кексчета ама изкуствени .. В един ъгал имаше тонколони който правеха силна музика че тей да може да танцува ..
Тейон вече си изправяше косата и беше готова обу си розави те маратонки и сложи розавите слушалки качи се на охх розавото си колело (немога да го пиша незнам как ) и потегли кам дск.
Тейон
Докато си карах за дск стана нещо на колело то и паднах охй ударих се мисля че си изкълчих крака а колело то беше на парчета започна да рева от яд.. Изведнъж забелязах някой си хварля колето на земята изтрих си салзите за да видя кой е беше Сехун ахх *_*..
-добре ли си?-дойде до мен.
-охх кракът ми много боли!!-пак се разплаках.
-може ли да е счупен?-попита притеснен.
-ахх не не е може да е натъртен.-погледнах го в очите и погледите ни са засякоха.
-омм ами тва колелцее как ще вариш на училище и закасняваме има още бая път.!-сведе глава.
-незнам ще сядам тук безпомошна ще дойдат духове ще дойдат призраци и такива и ще ме изядат.-започнах да мрънкам.
-Тейон такова си бебе.-засмя се той.
-аа ама ти ми знаеш името.-ококорих се аз.
-че как ти си най великата бебешка розова мажоретка.-захили се той.
-аишш!! Футболистче такова.
-и ти ме знаеш.!-усмихна се мазно.
-дап.-погледнах кам крака си.
-ще те закарам с колето качвай се!-седна на колето той.
-тцтц ела ме дигни тапчо.-направих се на важно.
-аишш.-каза той а аз го погледнах с кучешки учички той се приближи и ме вдигна сложи ме одпред до него защото нямаше седалка и потеглихме.
-харесваш ли ме?-сепнах се когато го каза беше истина как е разбрал?
-хаха от каде ти дойде на ума.?-попитах праструвайки се.
-защото когато тренирваме винаги ме гледаш и точиш лиги гледаш си ме като влюбена ученичка вапреки че си такава Тейон + Сехун пише на тедрадката ти.-не го видях какво му беше физономията но си я претставах "мазна" охх.
-не не не го написах аз а моята ндп ..не те харесвам виш не казвам че си зле но не си мой тип.-излъгах аз набарзо.
-а какъв е твоят тип.?-намуси се осетих го.
-аа.. Амм.. Ами като на бекьхун (кажете ми как се пише забога -дд).-излагах аз набарзо.
-бекьхун?-учуди се.
-аха...да!-охх мале в кфа беля се забърках.
-ехее..не вярвам на учите си. Има си приятелка тапачко!-вече беше ядосан.
-мхм.. От каде знаеш?-преструвкаа..
-има знам.!
-не харесвам никой ама никой!!-казах долу горе истината но харесвах Сехун.
-тапачка не те разбирам.слез-спря колето.
-хъх??-и аз се намусих.
-пред даскало сме!-подаде ми рака.
-аа вярно.-засмях се.
-в дск не ми говори и на улицата даже недей.-изплюх се на среща му като ми го каза.
Той тръгна кам входа на двора на даскало.
-сехун искаш ли довечара да излезем на разходка,кино,ресторант или на мача до вечар Барселона вс Корея ще е забавно.-усмхнах се аз от каде ми дойдр тази смелост.
-на разходка а теб мнее,на ресторанти не ходя, ама ще дойда с теб на мача ако ми платиш билета все пак ти ме покани.-ухили се до уши Сехун.
-да добре разбира се след часовете ме чакай тук за да ти дам адреса и в колко часа да ме вземеш.
-стигаа бе.. Ти ще дойдеш да ме вземеш койт предлижи той заложи.-ухилка се високият срещуу мен.
-но ти си кавелерат.-нацупих устни.
-не аз сам Сехун скъпа. Пък и да не беше не канил да беше изчакал аз да те поканя.-загледа се в обувките си.
-скъпа? Добре приема се скъпи! Но щеше ли да ме поканиш?-малее от каде тая смелост ма йонкее..
-да щях скъпа!-намигна ми той и се усмихна.
-найстина? Балади добре ще те взема може ли дабте наричам оппа не за гадже ами като батко ..--усмихнах се невино с кучешки учички.
-хаха не съм ти батко на една и съща въраст сме но да може викай ми като за "гадже".-направи кавички.
-мм? Гадже? Хаха да станем да станем том и джери ще станем.-захилих се но той не се засмя спрях.
-хах?? Сериозно викаш че не съм добър за гадже.?-приближи се той.
-не съм казвала такова.-усмихнах се аз .
-званеца бии чаоо!-целуна ме по блузата и изчезна.
Оомоо!! Какво?? Как?? Кога?? Чесно? Найстина?? Омоо?? Супер ден!! -подскачах си аз.
Званеца би.
-опа опа дай си адреса и телефоният номер.-задъхано извиках.
-ок!-написа го на тела ми.
-вия гадже та ли сте?-ококори се беак.
-не тя харесва теб броо!!
-не не те харесвам беак!-изчервих се аз.
-а тогава кого харесваш ако кажеш никой значи мен!-усмихна се беак.
-дам.. Слушам!-сехун го подкрепи..
-аа..зз аз да сехун харесвам .!-охха я сега пак това туча йонн..
-мен?-ококори се Сехун.
-да хайде скъпи да ме закараш Знаиш далеч живея и колето ми се счупи.-ох баси майката ки ги вършаа.
Качихме се на колето.
по пътя и аз проговорих.
-Сехун виш аз не те харесвам казах за да се оправдая прет беак!-когато чу това Сехун спря раЗко.
-слез!-нареди той викайки.
Слязох той след мен и пусна на земята колето.
-ти играеш ли си с мен ?? Не ме обичаш? Тогава с какво право се появяваш в живота ми? Как? Защо ме нараняваш? Хаха стига човек аз плача? Bitch до сега не сам плакал кат пикльо за момиче?-Сехун седна на боьдюра.
-охх добре признавам всичко.
Харесвам те от 2 години гледам теб теб и само теб на тренировките,аз написах на тедратката ми Сехун+Тейон аз аз и само аз аз те обичам Сехун умирам за теб!-ревях и седнах на боьдюра до него.
-чесно? Ще бъдеш ли със мен?-погледна ме.
-да Сехун с теб твоето момиче моето момче обичам те хун!-прегърнах го.
-аз повече!-дрпна се от прегрътката и ме целуна нежно страсно...
YOU ARE READING
Футболистчето И Аз
FanfictionТейон** Мразя го !!! Ревях седнала на пода в училище.. Тогава баек дойде. -какво стана?-попита ме сядайки до мен. Незнаех какво да кажа просто го целунах. -браво бързо действаш!!-Сехун се Развика. -майната ти КОПЕЛЕ!! -станах рязко и затичах влязох...