"Sana Aşık Yanlız Ben .. "

4.9K 205 38
                                    


Evet arkadaşlar 2. Bölümü beğenirsiniz inşallah . İlkbölüm 1 günde 60 okuma oldu bile . Çok teşekkür ederim şimdiden . Bu arada Makyaj , Ayakkabı ve Elbisesi Multimediada , Ve Selinin saçı dümdüz yemekte .  Ayrıyetten Alinin söylediği şarkıyıda yüklüyorum mm'ya . İster önceden isterde o söylerken az da olsa hissetmek için dinlersiniz size kalmış. .
Öpüldünüz..

Evet , şuan kendime aynadan yavşıyorum resmen . Normalde kendimi pek beğenmem , ama bu gün gerçekten güzel olmuştum .( Kıyafet , ayakkabı ve makyaj multimedyada ) Saate baktığımde 17.23 idi . Erkenden hazırlanmıştım ve şimdi boş boş oturacaktım . En iyisi yabancı dizi izlemek . Zaman geçer en azından . Ben şahsen yabancı dizilere çok takık bir insanım , yeni bölümleri kaçırmadan izlerim . Can sıkıntısı ile başlayan bu olay şimdi hayatımda önemli bir yerde . Favorilerimi sorarsanız ; The Originals,  The Vampire Diaries ve Teen Wolf . Hep vampirli kurt adamlı diziler . Ama seviyorum ne yapıcaksın . Hemen açtım bilgisiyarımı TVD ( The vampire diares ) 'ın yeni bölümünü izlemeye başladım ...

Şuan saat tam tamına 19.00 idi ve ben bir sürü bölüm izlemiştim. Dizi izlemeden önce kırışmasın diye çıkardığım elbiseyi üstüme geçirdim , sanarsın Ali zaman tutmuş ve mesaj atmış gibi :
"Hazırsındır umarım , erken geliyorum . "
" Az bişey kaldı, ben konumu atıyorum . Sen gelene kadar hazır olurum. " dedim, aslında hazırdım ama ağzına düşmek istemeyiz . Sonuçta bir Selin Yılmaz olarak karizmam var .

Saat 19.50 olduğunda bahçemize inmiştim . Evin önünde sarı bir araba durdu . Arabadan çok içerdeki maviler ilgimi çekti. Ali arabadan inip yanıma geldi ve elimin üzerine hafif bir öpücük kondurdu . Bu bile başımı döndürmeye yetmişti . Sıktığı parfüm her saniye burnuma doluyordu ...

Arabada hiç konuşmamıştık , ne o bi kelime etti nede ben . Geldiğimiz zaman hızlıca kapımı açtı ve kolunu uzattı. Çok güzel bir yere geldiğimiz belli oluyordu . Hemen bizim için rezerve olan masaya geçtik .
" Selin çok güzel olmuşsun " Evet biliyoruz canım.
" Sağol sende çok yakışıklısın " tebessüm etti ,
" Bugün sana bir süprizim var , Yüksek Sadakat grubunu sevdiğini söylediler . Bende onları buraya davet ettim . Planları olmadığı için kabul ettiler , ama grupta bir değişiklik var .." İnanamıyorum yani bunların hepsini benim için mi yapmıştı ? Allah'ım çok seviyorum ya , aman be ne sevmesi delirdim iyice .
"Bunların hepsi benim için mi ? Çok teşekkür ederim Ali , gerçekten . Bu arada değişiklik demiştin, nedir ?" Dediğimde hiç beklemediğim bir cevap aldım,
"Solistleri ben olacağım ama sadece senin en sevdiğin şarkı için . " Kesin Melisa söyledi , kesin .
"An itibariyle çok tatlısın , gerçekten . Çok sağol "
"Her zaman güzelim "
Yemeğimizi yedikten sonra Ali birden sahneye çıktı ve Yüksek Sadakat grubunu çağırdı. Şarkıyı söylemeye başladı Ali , Gerçektende en sevdiğim şarkıydı ...

" Ne olursun bunu benden isteme
Anlamamı anlatmamı bekleme
Aramızda tarifsiz bir durum var
Benim sende emanetim var
Şarkımızı kimselere söyleme

Beklediğim her şey bir bir olmuş
Aşk Tanrısı her dem sarhoşmuş
Ben yanmışım dumanım kalmış
Dinlersen bir arzuhalim var içine çek ama üfleme

Bir şarkı çalsın bizden
Körfez geceyi öperken
Sana âşık yalnız ben
Denen o güzel günlerden

Bir resim kalsın bizden
Siyah beyaz masum gülerken
Mevsimler değişirken değişmeyen bir tek sen
Takvimler dökülürken sana âşık yalnız ben "

Şarkıyı okuduğu her salise , her saniye ve her dakika gözlerimin içine baktı..
Yerini gerçek soliste bıraktıktan sonra bana doğru gelmeye başladı,  bende ayağa kalktım. Önüme geldi , hemen sarıldım . Sımsıkı .. En sevdiğim şarkıydı bu . Çok Anlamı vardı . Çok önemliydi benim için. 2 dakika boyunca öyle kaldığımıza yemin edebilirim . Ayrıldıktan sonra sandalyelere oturduk ve o anda bir anons yapıldı. Dans yarışmasının olduğunu söylediler . En iyi dans eden çiftin fotoğrafını restaurantın en güzel yerine asıcakları da belirtildi . Hemen Aliye baskı yaptım. Ben dans etmeyi çok severim , içimi dans ederken dökerim denebilir ..
Ali kabul etmedi ve bende dedim ki ;
" Sen gelmezsen bende başka biriyle dans ederim " dedim . Gerçekten de edebilirdim . Partner önemli değil , dans edebilirsem her ne olursa olsun ederim .
" Selin hayır,  burdaki kişilerin kim olduğunu bile bilmiyorsun "
"Ne önemi varki ?"
"Tamam seni kırmayacağım , hadi katılalım . "

Yarım saat sonra sıra bize gelmişti . Dans türü yoktu bizde , bazen ayrı ayrı bazende çift olarak dans edecektik. Şarkı başladı ve dans etmeye başladık, herkesin gözünde hayran hayran bakışlar vardı. Çok mutluydum . Dans çok güzel gidiyordu , sona yaklaşmıştık ve Ali bir hareketle beni kendisine çekti.  Aramızda çok mesafe yoktu . Son hareketimiz bu olmuştu ve birden alkışlamaya başladılar bizi . Selam verip yerimize oturduk ..
"Sende de ne marifetler varmış Mavi "
" Tabi kızım bizde 3 yıl eğitimi boşuna almadık , ama en güzel sen dans ettin " Utanmıştım . Kıpkırmızı olduğuma garanti verebilirim .

Şuan sahroştum , çok içmiştik ve birbirimize içimizi döktük. Saat 23.27 olmuştu , babam beni kesecekti . Aliden beni eve bırakmasını istedim. O benim gibi sahroş değildi , şaşırmıştım valla . Eve geldik ve Bahçeye geçtim . Ali 'de arkamdan geldi.
"Bugün çok güzeldi Mavi , tekrar tekrar teşekkürler "
" Her zaman güzelim , istediğin zaman bir telefon uzaktayım"
"Alii , "
"Bugün bizde kalsana , lütfen..."
Evet bu soruyu ben sordum , babam izin verirdi .Çünkü babam beni çok sıkmaz .İstiyordum çünkü; 
Bugün yanımda kalmasına ihtiyacım vardı , o kokusunu içime çekmeyi ...

Evet arkadaşlarrrr . 2. Bölümün sonuu . Acaba Ali ne cevap vericek ? Bu bölümde bana yardım eden ve fikir veren "Yardımcı Ögelerime" yani Derindeniztrkz 'e teşekkürlerimi sunuyorum.

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin