ibunu atlatacagim

38 3 2
                                    

Karakola gittigimde bana yurtta kalma teklifini sundular sadece 2 sene cunku 16 yaşındayım . BUNU ISTEMEYIP

Ben buyuduk artik kendim birşeyleri yapabilriim

Bunun ardinda eve daginik bir halde geldim .
"Bize birsey olursa cok uzulme olur mu ?yavrum" diyen annr ve babamin sözleri aklima geldi uzun bir dusundum .

Acaba herşey bir tesaduf mu yok hayir bu imkansizdi olamaz ya onlar öldü .

Kafama tek takilan şey sanki boyle.olacagini biliyor ama olunca goreceim ...

Evde koltuga oturdim ve ağlamaya basladim sadexe aglamak bir aynanın onune gectim ve goz boyam akmis sacim daginik uzerim kirisik bir halde gordum bu bana daha da gucsuzluk veriyirdu ne kadsr disari arada cikip baksamda belli etmiyorum ve ben tek yasiyordum ki oysa daha lisedeydim .

Tuna aradi iyi olup olmadigi mi sordu iyi oldugumu merak etmemesini soyledim odamdaki asili aynayi kirdim ve tam bilegimi kesecekken tuna.kapiyi kirmis yanima kosmustu elimden sertce alip bana kizdi ne olursa olsun onu dinlemeliydim belkide .

Tuna= sen bu gece bizim evde kalıyorsun

Selin= hayir sacmalama

Tuna = duyamdimmmm ???

Diyip beni arabaya kacirdi .

Shsnsnndndndjdmdndndmddn




Tuna nin evine geldigimde beni annesi ile tanistirdi . Bende cok sevdim ama tuna nin babasi yillar once ölü bulunmuş . Benim ust katta yatabileceimi soyledi.

Gece nin bir vakti tuna saclarimla oynarken uyandim ve bir an cok utandim . Sonra yatağa oturup ne oldu dedim uykusunun gelmedigibi ve banw bir bakmak istedigini soyledi . Tam gidiyordu yanima cagirdim otur dedim . Tam birsey soyleyecekken caz gectim . Iyiki varsin dedim ve sonra geri yattim .

Tuna = uykucuu kalksana ama hadi annem iş icin amerika ya gidior ve senin burada kalabilecegini soyledi nasil ama ?

Selin = yok ama ben simdi rahat**** .
Der demez elini agzima tuttu ve banw baktı peki tamam dedim . Tuna sayesinde daha da toparlanmistim buda benim icin mukemmel birşeydi .



Arkadaşlar ne olur biraz arttiralim siz yeter ki yukselin ben size yazarim umarim begenmisinizdir .... ☺

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin