Actual iubesc , curpinde scurte fragmente puse cap la cap dintr-un viitor roman.Poate contine Idei care ataca asupra integritatii constientului, a unui viitor concept ce priveste dezvoltarea relatiilor inter-personale.
5:45 , discontinuitatea gandurilor si frecventa lor ridicata imi limiteaza confortul pihic.O simt inversunata si timida intr-un cearceas rosiatic patat in sensuri cu riduri de lumina compuse de rasarit pe coapsele ei vinete.Ma ambitionez sa nu ma opresc in fata incercarilor constientului meu complet lipsite de utilitate si ii masor irisii pe jumatate inchisi , pe jumatate plansi , intr-o privire disimulata.Imi evita privirea inconstient , atentie ei vizuala e descentratat in doua puncte.Isi analizeaza genunchii vineti cu o fragilitate nemasurabila , mana dreapta ii e prea slabita in fata incercarilor de a isi mai mangaia rana , si totusi incearca . Degetele slabite ii sunt tremurande in ritm direct cu incheieturile picioarelor.Imi implora mila , ma roaga din rasputeri sa ii curm toata durerea , sa suflu fin peste toate cicatriciile , sa-i spun ca de fapt niciodata nu mi-am dorit sa o aduc in starea aia.Imi incordez privirea.Se simte legata de mine , o simt dependenta de reactiile mele cand mi le masoara cu coada ochiului . Raman surprins de fiecare data de atentia cu care imi cantareste detaliile pentru a le raporta la ale ei. Imi intind degetele pe fata si imi zgarii obrajii pana la nivelul gatului apoi imi musc buza de jos . Sunt limitat de constientul meu care nu imi accepta sacrificiul durerii pentru placerea mea morbida. Sacadez grav un sarcasm cand imi apropii buzele in urme de dinti de lobul urechii ei.Respir intrepatruns si ea tresare instinctul . E prea lipsita de puterea care sa-i permita sa se impotriveasca. Ma prinde de par si imi zgarie scalpul. Rupe cateva fire pe care apoi le analizeaza in mainile ei. Imi spune ca miros primavaratec si eu ii intrerup momentele de bucurie infantila asupra detaliilor marunte din perspectiva carora e construita. Ii fixez privirea in a mea sustinandu-i obrajii uzi cu ambele palme.Ii poruncesc sa ma muste. Submisivitatea ei ma inspira , intotdeauna ii cei lucruri directe pe care i le impun dramatic , doar ca sa pot slabii din intensitatea lor si sa-mi accepte manipularea.Ii mangai parul roscat cu o mana si cu cealalta ii sustin maxilarul permitandu-i sa ma sarute.Regret.Nu regret niciodata , ii pasez vina pentru tot ce-a mai ramas constient ca nu poate indura mai mult , constient ca as putea da tot..apogeul durerii a fost atins. Isi aprinde o tigara din care trage cu atata sete cu care inspira aerul diminetii. Isi trage ultimul fum adanc in piept apoi mi-l expira in ochi , Pupilele mele incep sa lacrimeze instinctual , se foloseste de subtilitatea acestui moment si imi stinge tigara pe spate . Disimulez un zambet , imi las corpul fragil in mana gandurilor ei sadice. Imi spune clar si sigur " acum esti ca mine , iubitule..."O iubesc , o iubesc pentru echilbru pe care mi-l acorda , o iubesc pentru inversiunea rolurilor , o iubesc pentru mintea ei bolnava , invat s-o ranesc iubind-o. Trupurile noastre isi plang durerea si irsii obositi isi asteapta odihna.Ne sarutam cu buzele insangerate si corpurile cicatrizate , ne amestecam intr-un inceput de luna , sfarsit de noapte , apus de soare , fara inhibtii , fara limite..cu riscuri vitale. Actual , iubesc.