Ey müslümanlar !
Görüyormusunuz müslümanları terörist olarak niteleyenleri , her fırsatta müslümanları katil gibi gösterenleri
Bizim birlik olmamız lazım ki bunlara fırsat vermeyelim, müslümanları karalamak isteyenlere fırsat tanımayalım, bügun Afrika kıtasında silah sanayisi olan ülke varmıdır ? Sadece menfaatleri uğruna insanları birbirine öldürten emperyalist ve sömürgeci devletler , kendi toplarında ki en ufak terör eyleminde müslümanları hedef göstermekten hiç çekinmiyorlar. Kendi besledikleri sözde "cihad" örgütlerini müslümanlarmış gibi göstererek Allahın dinini ve Peygamberimizin ümmetini lekelemeye çalışan kafirler, besledikleri terör kendilerine yöneldimi yaygara koparmaktanda geri kalmıyorlar.
Uyanık olacağız kardeşlerim, müslüman bu oyunlara gelmeyecektir, kandırılan ve yanlış yönlendirilen kardeşlerimizide bu tuzaklardan kurtarmak için çaba harcamalıyız.
Bugün insan haklarından bahseden fransa 19.yy sonunda afrikadan getirdiği yerli halkı hayvanat bahçelerinde sergileyerek insanlığın onurunu ayaklar altına almış bir modern toplumdur!
Afrika kıtasındaki bir çok ülkeyi maddi ve manevi sömürerek insanları açlığa sefalete mahkum etmiştir. Siyahi insanlara ikinci sınıf insan muamelesi yapılarak yıllarca köle olarak kullanmışlardır.
Ve hala müslümanları ve İslamiyeti karalamaya çalışan bu kafirler , tek amaçları kendi menfaatlerinin bozulmamasıdır.
Bütün dünyada müslümanların kanı akarken kılını bile kıpırdatmayan ülkeler avrupadaki en ufak bir terör vakasında yas tutmalar eylem yapmalar görülmemiş protestostolar ve daha bir sürü iki yüzlü tavırlar sergilemektedirler.
Müslümanlar bizim yapmamız gereken batılı devletlerin oyunlarına gelmemektir,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslam ve Toplum
Non-Fictionİslam ve islam ahlakının toplumda gelişmesi için önce anlamak ve anlatmak zorundayız...