Tocmai atunci venise Emily . Se puse langa Zack si ii spuse :
-Iubire, tu ai fost cu asta ? Haidee maa ! Tu nu te uiti la ea ? E asa BLEAH !
-Poftim , Emily ?
-Ai auzit bine , domnisoara nervoasa .
Mary vroia sa o ia la bataie, dar isi dadu seama ca nu ii place in ce fel se schimba, asa ca dupa cursuri a plecat direct acasa .
Cand ajunse, vazuse fotografia cu parintii ei , care era sparta si cazuta pe jos. Mary isi dadu seama ca incepea sa se schimbe. Nu mai era aceeasi persoana .. ea se duse in fata oglinzii si spuse :
-Asta sunt eu ! Nu vreau sa ma schimb ! ASTA SUNT EU !
Si incepuse sa cante melodia de la ora de muzica „This is me !” ..
In tot acest timp Zack ajunse si el acasa .. era foarte nervos .. dar se linistise cand ii venise gandul la Mary . Isi facu curaj si o suna pe telefonul fix . Mary raspunse :
-Alo ! Cine este ?
-Aaalooo, sunt .. Emily ...
-Dar ai voce de baiat K
-Pai pentru ca .. sunt un prieten de-al ei si m-a pus sa-ti vorbesc eu . Vrea sa-ti spuna ca s-a creat o confuzie intre ea si Zack si ca Emily il uraste . Vroia doar sa te enerveze.
-Ei bine, a reusit .. sorry dar trebuie sa inchid .. trebuie sa vorbesc cu cineva ...
Mary il suna pe Zack .
-Alo, buna, Zack . Sunt Mary !
-Buna .. ce este ?
-Vroiam sa-ti spun ca .. Emily mi-a spus totul si nu este nimic intre voi .
-Asa este ..
-Si ca .. poate am exagerat .. imi place de tine, si vreau sa fim impreuna .Ah , stai ca ma suna cineva .
Mary il puse pe Zack in asteptare si raspunse la apel. Era Emily !!
-Alo, Mary ! Sunt Emily ! Te-am sunat ca sa-ti spun sa nu te mai atingi de iubitelul meu ca te distrug !
Mary inchise apelul lui Emily si reveni la Zack ..
-Idiotule, ai inscenat totul ?
-Ce ??
-M-a sunat Emily .. mi-a spus sa te las in pace, iubitelule ( al lui Emily ) ..
-Ce .. nu e adevarat ! Vrei sa-ti spun ce e intre mine si ea ? Ce s-a intamplat ?!
-Da, chiar vreau ! Sau , nu ! Bine vreau !
-Pai, in clasa a 8-a , am fost impreuna... ea ma iubea enorm, dar eu facusem doar un pariu cu prietenii ca sa o cuceresc.Eu fiind linistit si pe atunci, nu o puteam suporta cand se apropia de mine cu nervozitatea aia a ei si m-am despartit de ea. Ea a jurat ca se razbuna, pentru ca ma iubea prea mult pentru o despartire. ASTA E TOT .
-Aaa , serios ?
-Da !
Atunci Mary inchise telefonul si incepu sa planga. Era derutata . Zack ofta din greu, cu gandul la Mary . O iubea asa de mult ..Dar ii veni o idee grozava !
A doua zi la scoala, Zack se duse la Emily , spunandu-i :
-Vei fi marea mea iubire din nou daca-i spui lui Mary ca nu sunt iubitul tau , si vom pastra asta secret ! Ai inteles ?
-Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, iubii !
-Am zis SECRET . N-auzi ?
-Ok .. asa sa fie .
-Acum du-te la Mary si spune-i !
-Ce sa-i spun ?
-Ca nu suntem iubiti !
-Dar suntem !
-Inca nu . Vom fi dupa ce-i spui lui Mary ca NU suntem impreuna !
-Bine .. dar o sa fii cu amandoua ?
-Nu stiu .. ma mai gandesc .. ne putem desparti ...
-CE ? Sa ma parasesti iar ? Nici gand sa-i spun ceva !
- DU-TE si nu te cauta cu lumanarea !
-Ce lumanare mai ?
- DU-TE ! Ti s-a urat cu viata ?
-Bine .. ma duc, ma duc . Dar noi ?
- Du-te !
-Ok ..
Emily n-avu incotro si se duse la Mary .
-Mary ! Mary ! Stai putin !
-Ce vrei Emily ?
-Am venit sa-ti spun ca eu si Zacky .. adica Zack .. nu suntem impreuna !
-Ooo, serios ? Si ?
-Si .. atat ..
-Paa , Emily !
CITEȘTI
Asta sunt eu !
Non-FictionMary este o fata de 18 ani careia i-ai murit parintii cand ea era cam mica. Incetul cu incetul isi gaseste marea iubire , dar si un dusman foarte mare !