İyiyse kötüsüyle bir hikayeyi daha bitirdik. Ben yazdım, siz okudunuz. Öncelikle, okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hikayeyi bu zamana kadar hep eski şarkılarla okuduk, Cevahir'in eskilere olan tutkusunu her satırda hissettik. Diliyorum ki bu hikaye bitmiş olsa bile siz o şarkıları dinlemeye devam edersiniz. Yaşı küçük olan okuyucuların çoğunluğu yeni görecektir belki ama o zamanların şarkılarını da bilmeyenler için en sevdiklerimden bir liste yaptım size. Eskiyi yad etmek isteyenlere ve sizlere son hediyem olsun.
Bazılarınız hikayede daha tamamlanmayan çok şey olduğunu düşünüyor olabilir ama bence hikaye tam yerinde bitti. Ama bizim için.
Bir yerde bu hikaye, bu karakterler yaşamına devam ediyor.
Favori'de gördüğünüz çoğu karakter, (abartılan olaylar dışında) çoğu olay ve yer gerçektir. Favori'yi okuduysanız, benim hikayenin abartı dünyasına katılmış ilkokul zamanlarımı ve hayatımın küçük bir kısmını okumuşsunuz demektir. Hikaye buradan devam ediyor ama ne siz ne de ben devamını bilmiyoruz. Hangi karakter ve olayların gerçek olduğunu düşünüp tartabilirsiniz hatta tahminleriniz varsa benimle paylaşın ama ben gerçeği açıklamayacağım.
Bunun yanında ikinci bir kitap olmayacak, sadece özel bölümler. Onlar da zamanı geldiğinde. Devam kitaplarını düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim. Yani, bu gerçekten son.
Sizler için hazırladığım şarkı önerileri, dinlerken FAVORİ'yi hatırlamanız dileğiyle;
Cem Karaca - Kendim Ettim Kendim Buldum
Esin Afsar - Zühtü
Ayten Alpman - Tek Başına
Nükhet Duru - Ben Sana Vurgunum
Semiha Yankı - Sıcak Sımsıcaksın
Bora Ayanoğlu - Güller Ve Dudaklar
Aylin Urgal - Nerelerdeydin
Neşe Karaböcek - Artık Sevmeyeceğim
Erkin Koray - Fesuphanallah
Seyyal Taner - Son Verdim Kalbimin İşine
Şenay - Hayat Bayram Olsa
Selda Bağcan - Adaletin Bu Mu Dünya
Yeliz - Bu Ne Dünya Kardeşim
Yavuz Bingöl - Kara Tren
Kazancı Bedih - Nemrudun Kızı
Barış Manço - Benden Öte Benden Ziyade
Nermin Candan - Olmaz Olmaz Bu İş Olamaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAVORİ
Teen FictionCevahir Cemre, ruhu eskilerde kalmış bir pısırık, dili değil beyni sivri olan, iflah olmaz bir âşıktır. Okulun en popüleri, şehrin örnek evladı, sadece onun değil herkesin favorisi olan Taylan Nediz'e sırılsıklam âşıktır fakat... Onunki umutsuz bir...