Pohled Jirky
Byli jsme už doma a Denisa zašla do koupelny se osprchovat.
Pořád mě vrtalo v hlavě co dělal Vadim s Denčou.
Byl jsem jí v patách.
,, Deny??? " kouknu sem se na ní a ona se vyděsí.
,, Jsem se lekla Jiři... ano copak???" koukne se na mě vyděšeným pohledem.
,, Co jste dělali s Vaďákem?? " řeknu jí a ona začne koukat do blba.
Pohled Denči
Zeptal se mě co jsme dělali s Vadimem, ale on začal flirtoval se mnou a ne já sním.
,, Jiři... on mě začal přidržovat hlavu aby mě políbil.. ani o něm nic nevím začal se ke mně přibližovat....začala jsem se klepat... bylo mi to opravdu nepříjemné... nic jsem sním nechtěla dělat ani nechci... moc se ti omlouvám.." pomalu klesat k zemi a brečet.
Pohled Jirky
Pomalu klesala na zem a začala brečet.
Uvěznil jsem jí ve svém obětí a ona se rozplakala víc.
,, Zlatíčko moje... proč jsi mi to neřekla jak jsem pro tebe šel k baru... myslel jsem si že jste něco prováděli nebo tak něco.." chytl jsem jí za hlavu a dal jí pusu na čelo.
,, Teď se běž osprchovat a já ti udělám něco k jídlu " mrkl jsem na ní.
Pohled Denči
Začala jsem ze sebe svlékat oblečení a vlezla jsem do sprchy.
Bylo relativně teplo tak jsem jsi vzala tričko z Jirkovím logem a spodní prádlo.
Když jsem vyšla z koupelny tak byla všude tma kromě drobných svíček které na podlaze vytvářeli cestičku až do kuchyně.
Kde na mě čekal Jirka a romantická večeře.
Přišel ke mě a vzal mě za ruce a dovedl mě až k prostřenému stolu.
Na stole byl velký červený ubrus a na něm váza s menším pugetem červených růží, byla úžasná večeře měli jsme čínu. :D
,, Díky za úžasnou večeři Jirko " políbím ho na tvář.
Začali jsme se vášnivě líbat.
Ani jsem nepostřehla že jsem se ocitla na kuchynské lince .
Tričko z jeho logem bylo už dávno na zemi.
Hladila jsem ho po vlasech a on se mi snažil sundat podprsenku.
Na konec mě odnesl do ložnice na postel, od mích rtů mi začal děla cestičku s polibku až ke krku.
Zavzdychla jsem potichu jak se blížil ke krku.
Koukl se ne mě a rači se vrátil k mim rtům.
Já jsem ale nechtěla být pozadu a tak jsem sundala mu tričko.
O něco později...
Pohled Jirky
Usnula, je tak roztomilá když spí.
Koukám se na ní, je tak sladká ale, už by jsem doopravdy měl jít spát je dvanáct.
Vezmu Denisku do své náručí a pevně jí držím a mám a ji dojem že jí nepustím.
* Promiňte za dlouhé čekání ale nebyl na to moc čas ani nápady... ,,Ano" vím mám si o udělat.. :D *
* Jinak moc děkuji za vše.. :33*
Vaše Lover_JirkaKrál
ČTEŠ
Splněné sny
FanfictionDvaceti letá Denisa má sen se setkat s youtuberem Jirkou Králem. Jelikož žila v Brně měla malou šanci se sním potkat na ulici. Ale možná se její sen vyplní. Splněné sny