Çaresizlik

68 4 2
                                    

Gece
Fazlasıyla içmiştim,kendimde değildim.Evden çıkarken içtiğim içinde Emre'yle kavga etmiştik.Dolunay'ın kim olduğunu neden bu kadar çok öğrenmek istiyordu anlamıyordum.Zaten içtiğim içinde fazlasıyla bağırmıştı. Duygularıma ben hakim olamayınca içtiklerim hakim olurdu ve o da bunu bilirdi.Ama nedense o kızı sevebileceğime inanmıyordu.Neymiş ben sevemezmişim?!
-Ben de insan değil miyim?
Bağırdığımın farkında bile değildim.Omzumda birden hissettiğim acı besmele çekmeme neden olmuştu.Halim fazlasıyla gülünçtü ama umursamadan taşın geldiği yöne baktım. Bakmaz olsaydım; bi teyze:
-Evladım, niye bağırıyosun gece gece mahallede? Serseriler artık ne yapacaklarını şaşırmışlar...
Diyerek camı kapattı.Teyze sırası mıydı ya?!
Bi aşk acısı çektirmediniz...
Dolunay
Üstümdeki kıyafetler hayli yıpranmıştı.Saat 9. Üşüyordum.Yaşadıklarımı bi hiçe sayıp geldiğim yere geri dönemezdim.Ona ihtiyacım vardı. Gece'ye...Özlememek elde değildi. İstemedende olsa bu hayata lanet okuyordum.
Bu sokaktan 7. kez geçiyordum ve çaresizce dolanıyordum.Yaklaşık 3 saat olmuştu. Yorgunluktan güçsüzleşen bacaklarım bu kadar duyguyu bir anda kaldıramayıp yere yığıldılar. Kendimi ilk defa bu kadar yorgun hissetmiyordum ama bu kadar çaresizliği ilk kez şu an hissediyordum.Gözlerim sadece kapamayı arzuluyordu.Bu arzuya karşı gelemeyip kendimi dibi görünmeyen bi sonsuzluğa bıraktım.Sonum da başlangıcım gibi anlamsız ve boş olucaktı.
                            •          •          •
Uyandığımda yanımda Gece olmasını isterdim ama aksine 2 adam vardı.O kadar çaresizdim ki beni yıldızlar bile artık kurtaramazdı.Beni hayatım boyunca ne zaman çaresiz kalsam yıldızlar imdadıma koşarcasına ulaşır ve yardım ederlerdi ama artık onlar bile ulaşamazdı bana. O kadar uzaktım ki onlara...
Birden bir sesle irkildim:
-Şşt, güzel kız!
Artık sesler kahkahalara karışmıştı.Sesler gittikçe yaklaşıyordu:
-Fırsat ayağımıza geldi.
Korkmaya başlamıştım.Tam şu anda Gece'ye o kadar çok ihtiyacım vardı ki... Ama o bi süper adam felan değildi ve her belamda başımda beliremezdi...

ÖzgürlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin