Hoofdstuk 1:

57 4 1
                                    


'Iedereen met de rug tegen de muur, op de grond!'
Riep de man in het zwart.

Dat was de enige keer dat ik doodsbang was.
-----------------------------------------------------------
Sophie een blond meisje, met extreem heldere blauwe ogen.
Ze zit op het noord wood high college een school waar iedereen
Gelukkig is . Totdat er ongewenst bezoek komt..
Sophie heeft Donderdag ochtend gym, maar deze keer gaat het anders dan normaal. Het word een ervaring dat je liever wilt gaan vergeten.
-----------------------------------------------------------
'mam ik ga naar school' schreeuw ik vanuit de gang. Ik slinger mijn rugzak over mijn schouder, en loop zo de deur uit. Als ik met veel moeite m'n fiets heb kunnen pakken. Fiets ik zo snel ik kan richting school. Ondanks dat ik 3 kilometer moet fietsen, ben ik al na een halve kilometer al kapot.
Met veel moeite fiets ik veder. Af en toe slinger ik een beetje van rechts naar liks. Ik word wel eens onhandig genoemd, maar ik vind dat het wel meevalt. Ik kijk naar de mensen die voorbij racen. En luister naar het gezang van de vogels. Dan pak ik mn telefoon uit mijn jaszak en kies zoals altijd het album Purpose van Justin Bieber. Ik begin luitruchtig mee te zingen aangezien ik toch nog 2 kilometer te gaan heb.

{Behind Closed Doors Ft. Justin Bieber, Nash & Luke.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu