-Costi!Ce ai patit?
In cateva momente Costi lesina iar Ana s-a dus sa il ajute sa se ridice.
-Ce s-a intamplat?Ultimadata eram in baie si am auzit pe cineva striganduma....dupa m-am uitat in oglinda si era o fata cu ochii negri,rotunzi,parul patat de sange si o rochie alba si ea patata de sange.
-Ciudat....eu zic să oprim petrecerea si sa vedem ce se intampla .
-Sunt deacord!Nu voi lasa sa te raneasca nimeni!spuse si ma lua strans in brate.
-Parintilor ce le vom spune?
-Ca dorm la tine.Deocamdata stam la petrecere.Apoi vom investiga.
-Bine!
-Cat este ceasul?
-22:30...
-Aha...bine dar sa avem grija.Hai sa mergem jos.
Parintii erau jos tot uitanduse la acel film de aventura.
-S-a intamplat ceva Ana?zise tata destul de ingrijorat de bubuitura de la etaj.
-Nu!zic eu.Ii cazuse sapunul pe jos.
-Bine.zise tata si isi intoarse privirea spre filmul interesant.
-Stati si voi jos.zise mama cu privirea atintita la televizor.
-Bine.
In jumatate de ora filmul se termina iar eu am carut permisiunea sa doarma Costi in camera de oaspeti.Toti au fost deacord.:-)
-Uite Costi!Aici dormi tu ok?La ora trei vin sa vad ce faci ca sa incepem investigatia bine?
-Bine ,comandant!spuse el zambint.
-Hahaha!Esti amuzant!Acum odihnestete.Noapte buna!
-Noapte buna!
Mi-am pus pijamalele cu Batman si ma bagasem in pat .Mi-am pus telefonul sa sune la trei.Am inchis ochii.
M-am trezit intr-o incapere frumoasa care semana cu camera mea.Intr-un colt era o fata cam de varsta mea care vorbea cu fata la perete despre in accident de taxi.La un momendat se intoarce spre mine.
-Buna ,Ana!Stai linistita!Nu te musc.
-De unde sti cum ma cheama?Si cine esti?
-Hahahahahaha...offf Ana....sunt Emili.
-Ok...si ce cauti aici?
-Aici am locuit eu inainte ca tu sa iti faci aparitia.
-Aha...deci tu esti cea care il controla pe Costi!
-Esti desteapta.
-Iti voi prezenta totul amanuntit.Deci ziua mea este pe 1 Mai 1919.Eu stateam aici cu mama si tata.Aveam un prieten pe nume Tom.El a avut un accident de masina chiar de ziua mea...am suferit enorm la auzul faptului ca a murit in timpul operatiei.Am stat in camera mea 3 saptamani nemancata si nebauta fiind in stare de soc.Parintii mei m-au inchis in pod si in 2 saptamani am decedat.Acum bantui casa in cautarea lui Tom.Si...l-am gasit.
-Lasal pe Costi in pace!!!
-NU!Pa Ana!spuse si se auzi un zdranganit.Era alarma.
Era ora trei si trebuia sa.merg la Costi.Am intrat incetisor in camera si l-am trezit.
-Inca cinci minute....
-Bine...
Am decis sa investighez singura.Am mers in baie si am inchis usa .
-Buna Emili!Sunt Ana.Am venit sa iti spun un lucru.
Usa se incuie misterios.
-Vreau sa sti ca ma poti omora,tortura sau orice alceva!Dar lasal pe Costi!
In oglinda aparu fata din vis.
-Da?zise ea.Nu o sa ma las pana nu va muri!Exact ca Tom!
-Asta e Tom nu?spune Ana si ii arata poza cu Emili.si Tom gasita pe pat.
-Da....ma iubea mult...
-Si Costi ma iubeste pe mine!Asa ca lasal!
-Facem un pact?
-Ia zi!
-Daca gasesti intr-o saptamana ce a facut rau ca sa merite asta...te las.Daca nu...Costi vine cu mine pe taramul celor 9000 de spirite adomite!Te bagi?
-S-a facut!spune ea.Dar vreau un ajutor!
-Am eu pe cineva...spuse si pocni din degete.
Langa mine aparu un baiat frumusel cu ochii albastrii si parul negru.
-El e Jeff the Killer!
-E din acea lume?
-Da!
-Si de ce e asa frumos?
-Are o masca.
-Aaaaaa!Ok.
-Eu sunt...
-Ana.Eu sunt Jeff.
-Exact.Nu trebuie sa te vada Costi!Alfel va fi foarte gelos!
-Speram si eu la o noapte cu tine...spuse el cu un zambet pervers pe fata.
-Ce?!?!?
-Toti avem un pret Ana...zise Emili.
-Iti dau orice alceva sar asta nu!
-Atunci plec .Sa iti rezoțvi singura cazul!
-Stai!Accept...
-Credema o sa iti placa.
-Da...cum sa nu...
Bun!El a murit pe strada Dumbravei 730!Bafta Ana!
-Mersi!spun eu.
CITEȘTI
O viata obisnuita
HorrorEste vorba despre o fata pe nume Emili care avea un prieten Tom.Totul a fost bine intre ei pana cand Tom a suferit un grav accident de motocicleta si a decedat in timpul unei operatii critice.Dupa caeva zile vestea a ajuns si la Emili care a suferit...