ENCHANTED JUNGLE

531 30 6
                                    

Enchanted jungle
Epi-1

ဝွီးးး ဝွီး ဝွီးးး
တိုက္​ခတ္​လာတဲ့​ေလ​ေျပရဲ႕အသံက တိတ္​ဆိတ္​ၿငိမ္​သက္​​ေနတဲ့ လျပည္​့ညရဲ႕ မွိန္​ျပျပအလင္​း​ေအာက္​ ​ေၾကာက္​မက္​ဖြယ္​ အသံတို႔ကဲ့သို႔ ​ေပၚထြက္​လာခဲ့သည္​။​ေ္
န႔ဘက္​ ​ေန​ေရာင္​ပင္​​ေပ်ာက္​တိ​ေပ်ာက္​ၾကား​ေပၚထြက္​ရ​ေသာ ထို ​ေတာနက္​ကား လ​ေရာင္​​ေၾကာင္​့မဟုတ္​​ေသာ အလင္​း​ေၾကာင္​့ မပီျပင္ဝိုးတဝါးျမင္​ရဆဲ

ထိုအလင္​း​ေရာင္​ ဆိုသည္​ အဘယ္​ကလာသနည္​း။ ​ေတာ၏အလယ္​က်က်​ေနရာ႐ွိ အလင္​းတို႔ျဖာဆင္​းလ်က္​​ေသာ ​​ၾကည္​လင္​သည္​့ ​ေငြ​ေရာင္​​ေရတို႔မွပင္​တည္​း လ၏အလင္​းထက္​ပင္​သာ၍ လင္​း​ေစ​ေသာအလင္​းတို႔ထုတ္​လႊတ္​လ်က္​႐ွိ၏။ထို​ေရကန္​ကား လျပည္​့လွ်င္​witchတို႔​ေပ်ာ္​ျမဴးရာ ​ေမွာ္​နက္​ကန္​ပင္​တည္​း။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္​ ယခုလျပည္​့ကား witchတို႔​ေပ်ာ္​ျမဴးရမယ္​့အခ်ိန္​မဟုတ္​​ေပ​ေလာ့
သို႔ကတည္​း တိတ္​ဆိတ္​ ၿငိမ္​သက္​လွေသာ​ေတာအုပ္​ကား အဘယ္​​ေၾကာင္​့နည္​း.......ဲ
"အူးးး.....ဝူးးးဝူးးး"
​ေလ​ေျပႏွင္​့အတူ​ေရာယွက္​လ်က္​ထြက္​​ေပၚလာခဲ့သည္​ကား ​ေတာ၏တိတ္​ဆိတ္​မႈကို ပို​ေျခာက္​လွန္​​ေန​ေသာ​​ေတာေခြးတခ်ိဳ၏ ဆြဲငင္​​အူသံ သဲ့သဲ့တို႔​
ညသည္​ ဥာဥ္​့၏ အထြတ္​အထိပ္​​ေသာအခ်ိန္​ သန္​း​ေခါင္​းယံသို႔​ေရာက္​​ေျခပီ.....
ထိုနဲ႔အတူ​ေရာယွက္​ပါဝင္​လာသည္​့အသံကား.....
"​ေခ်ာက္​ ....​​ေခ်ာက္​..."
ထိုအသံကား..........
​ေမွာ္​နက္​​ေရကန္​ ရဲ႕ မနီးမ​ေဝးမွာ႐ွိ​ေနသည္​့ ​ေတာင္​ကုန္​း​ေလး​မွတည္​း....
​သို႔ကတည္​းအမွန္​စင္​စစ္​မွာ ​ေတာင္​ကုန္​းမွ မဟုတ္​​ေပ...သူ၏အရိပ္​ကိုခိုကာ မွီတည္​​ေန​ေသာ သံုးထပ္​ အနက္​​ေရာင္​ရဲတိုက္​ႀကီး ဆီမွတည္​း....
အဝင္​တံခါးသည္​ကား​ေရႊသားအတိျဖင္​့ျပဳုထားသည္​ကား​ သူ၏ဝင္​းလက္​​ေန​ေသာ အ​ေရာင္​ကဝန္​ခံ​ေန​ေပပီ...
ျခံဳႏြယ္​ မ်ားျဖင္​့ျပည္​့ႏွက္​လွ်က္​ထို ရဲတိုက္​ဆီမွ ...စည္​းခ်က္​က်​ေသာ အသံတို႔က က်ယ္​​ေလာင္​စြာထြက္​​ေပၚလာျမဲ...ထိုရဲတိုက္​ႀကီး ​ေရႊတံခါးတို႔ ​ေဘးတြင္​ ဇီးကြက္​သ႑ာႏ္​ ႏွင္​့ဆင္​ဆင္​ ​မ်က္​ႏွာႏွင္​့ လူတစ္​ပိုင္​းအ​ေကာင္​ ႐ုပ္​တုမည္​းမည္​းႀကီးမ်ားက တုတ္​ကိုင္​​ထား​ေသာ လက္​တို႔ုျဖင္​့တည္​႐ွိ​ေန၏။
အတြင္​း၌မူ...ဖုန္​တစ္​စက္​မ႐ွိ​ေျပာင္​လက္​​ေန​ေသာ ၾကမ္​းခင္​းႏ​ွင္​့.လွပ​​ေသသပ္​စြာ​ေသာ ​ေရႊနားကြပ္​အသံုးအ​ေဆာင္​တို႔ကား ​ေနရာယူလ်က္​...
တိုက္​ႀကီး၏ အလယ္​တည္​့တည္​့တစ္​​ေနရာတြင္​ မူ ႀကီးမား​ေသာတိုင္​လံုးႀကီးတစ္​လံုး ကား ၾကမ္​းျပင္​မွသည္​ ရဲတိုက္​ႀကီး​ေခါင္​ျဖားထိ တည္​​ေန​ေလသည္​...
ထိုတိုင္​လံုးႀကီးအလယ္​တြင္​ကား ​ေရြ​ေရာင္​ ဇီးကြက္​သ႑ာန္​ႀကီး ကား မလႈပ္​မ႐ွားၿငိမ္​သက္​လ်က္​...သူ၏မ်က္​လံုးတို႔သည္​သာ ဘယ္​ညာ​ေရြ႕ကစားလ်က္​႐ွိ၏...ထိုသို႔​ဘယ္​ညာ​ေရြ႕တိုင္​းထြက္​​ေပၚလာ​ေသာအသံတို႔ကား.....
​"​ေခ်ာက္​....​ေခ်ာက္​.."
ထို ဇီးကြက္​ႀကီး႐ွိရာတိုင္​လံုးကိုပတ္​၍ ​ေၾကာင္​လိမ္​သဖြယ္​ ​ေလွကား ျဖဴျဖဴႀကီးႏွစ္​ခုကားလိမ္​ပတ္​လ်က္​....
ထိုမွသည္​.....
​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​....."
အဆက္​မျပတ္​ထြက္​​ေပၚလာ​ေသာထိုအသံတို႔ သည္​ကား တစ္​ခ်က္​ျခင္​းပင္​စည္​းခ်က္​က်လွ၏....
ထို​ေနာက္​ ​ေၾကာင္​လိမ္​​ေလွကားမွတစ္​ဆငိ့ ဆင္​းသက္​လာသည္​့ လူငယ္​ႏွစ္​ဦး....
ႏွစ္​ဦး​ေလွ်ာက္​လွမ္​းလာသည္​ျဖစ္​​ေသာ္​ျငား ထြက္​​ေပၚလာသည္​့အသံတို႔ကတစ္​သားတည္​း....
ထို႔​ေနာက္​​ေအာက္​ထပ္​႐ွိ ​ေရႊနား ကြပ္ ​ေရြ​ွကႏုတ္​ တို႔ျဖင္​့လွပလြန္​း​ေသာ ​အနက္​​ေရာင္​​ေခါင္​းတလားႀကီး၏အနီး အနည္​းငယ္​ႀကီးဟန္​တူ​ေသာ လူငယ္​က ရပ္​တန္​႔လိုက္​သည္​....
​ေနာက္​တစ​္​​ေယာက္​ကမူ ထို​ေခါင္​းတလားအား မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​လ်က္​ ထိုင္​​ေန​ေသာ မလႈပ္​မ႐ႈပ္​က​ေလးငယ္​ဆီ....ခ်ာက္​
.လူငယ္​ႏွလူငယ္​လူငယ္​ႏွစ္​ဦးစလံုး၏မ်က္​ႏွာတြင္​ကား ငယ္​ရြယ္​တက္​ႂကြမႈတို႔ျဖင္​့ ၾကည္​လင္​ကာ ​ေခ်ာ​ေမာၾက​ေသာ္​ျငား ​ေအးစက္​လွ​ေသာမ်က္​ႏွာတို႔ကား ​ေဖာ္​​ေရြမႈ႐ွိဟန္​မတူ ... ခက္​ထန္​​ေသာ အ​ေနအထားမ်ိဳး...
က​ေလးငယ္​ကား အသက္​မဲ့​ေန​ေသာသူလို႔ ခံစားမႈတစ္​စံုတစ္​ရာ​ေၾကာက္​ရြံမႈတစ္​စံုတစ္​ရာမွမ႐ွိသကဲ့သို႔ ထို​ေခါင္​းတလားကိုသာတြင္​တြင္​​ေငးလ်က္​....
​ေလတစ္​ခ်က္​​ေဝွ့အတိုက္​ ​ေခါင္​းတလား​ေ႐ွ႕တြင္​ရပ္​လ်က္​႐ွိ​ေသာလူငယ္​ကား အနည္​းငယ္​အံ့ျသဟန္​ျဖင္​့...သူ၏အ​ေနာက္​အားလွည္​့ၾကည္​့ကာ...တစိခ်က္​ရီလ်က္​...
Taemin:
"မဖိတ္​​ေခၚတဲ့ဧည္​့သည္​​ေရာက္​​ေနတာပဲ... ထူးျခားတယ္​... ​ေနာက္​ဆံုးမ်ိဳးဆက္​က တကယ္​ကို ဆန္​းၾကယ္​တယ္​..."
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္​ လူငယ္​​ေနာက္​တစ္​ဦးကပါ ​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​း အံ့အားသင္​့ဟန္​ျဖင္​့...
Taeyong:
"Hyung!! ဒီအတိုင္​းထားလို႔ျဖစ္​ရဲ႕လား...
စိုးရိမ္​​ေသာ​ေလသံျဖင္​​ေမး​ေသာ္​ျငား ပထမလူငယ္​ကမတုန္​မလႈပ္​ပင္​.."
Taemin:
"ပတ္​သက္​မႈ​ေတြ႐ွိ​ေနတယ္​...မ်ိဳးဆက္​ရဲ႕ တစ္​စိတ္​တစ္​ပိုင္​းျဖစ္​ႏိုင္​တယ္​....သူဝင္​လာႏိုုင္​တာကိုပဲၾကည္​့​ေလ...ထားလိုက္​​ေတာ့ yongငါတို႔အခ်ိန္​​ေနာက္​မက်ခင္​
ၿပီးစီးရမယ္​...."
​ေနာက္​လူငယ္​က ​ေခါင္​းတခ်က္​ၿငိမ္​့ျပရင္​း သူ၏မ်က္​တို႔ကား မွိတ္​လိုက္​သည္​ ထို႔​ေနာက္​ ခ်င္​းခ်င္​းနီ​ေသာမ်က္​လံုးအစံုတို႔ျဖင္​့ သူ၏မ်က္​ခြံတို႔ကို ျဖည္​့ညႇင္​းစြာဖြင္​့ရင္​း ပတၱျမားတို႔ ၏အ​ေသြးအ​ေရာင္​ႏွင္​့ မ်က္​လံုးတို႔ကား က​ေလးငယ္​ဆီ ၾကည္​့လ်က္​...
ပထမလူရြယ္​မွာလည္​း သူ၏နီရဲလ်က္​​ေသာမ်က္​ဝန္​းတို႔ကို ​ေခါင္​းတလားတြင္​း​ေမွးစက္​လ်က္​​ေသာ သြယ္​လ်သည္​့မ​်က္​ႏွာပိုင္​ရ​ွင္​ ဆီ​ေ႐ွး႐ႈရင္​း သူ႔၏လက္​တို႔ ကိုဆန္​႔တန္​းလ်က္​..
"ထ​ေလာ့ ​​ေနာက္​ဆံုးမ်ိဳးဆက္​ သင္​​ေစာင့္ဆိုင္​းတဲ့ ႏွစ္​တစ္​ရာ ျပည္​့ခဲ့ပီ... ျပန္​လည္​​ေမြးဖြားဖို႔ ထ​ေလာ့...."
ထိုအခ်ိန္​က​ေလးငယ္​၏မ်က္​လံုးတို႔မွာလည္​း တျဖည္​းျဖည္​းနီလာလ်က္​....
""အ.. ႐ွင္​့.. ကို ..​ေစာင္​့.. ​ေ႐ွာက္​.. ရန္..​ အ.. သင္​့..ပါ..။""
ထိုသို႔ဆိုကာ ထ ၍ ​ေခါင္​းတလားဆီတစ္​လွမ္​းခ်င္​း....
က​ေလးငယ္​၏ မ်က္​လံုးတို႔ရဲလ်က္​ အ​ေတာက္​ပဆံုးအခ်ိန္​အ​ေရာက္​.. ​ေခါင္​းတလားအတြင္​းမွ လူငယ္​ ၏ ​ရဲ​ေတာက္​​ေသာ မ်က္​လံုးအစံုသည္​ကား လည္​း ပြင္​့ ကုန္​၏...
သာမန္​ႏွင္​့မတူ ျပင္​းထန္​စြာ​ေသာ ​ေလအဟုတ္​တို႔သည္​ကား .....ညိဳးခ်က္​ျပင္​းစြာတိုက္​ခိုက္​သကဲ့သို႔......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>ENCHANTED JUNGLE
>>>>>>>epi-1 end<<<<<<


ပထမဆံုးစ​ေရးတာ​ေၾကာင္​့ အ​ေရးအသား မ​ေကာင္​းမကန္​းမို႔ ဖတ္​​ေပးရင္​​ေတာင္​​​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ ႐ွင္​့......

ENCHANTED JUNGLETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon