Sasha'nın onu öpmesini istemesi ile bir anlık kasılıp kaldım.
Daha sonra yavaştan zihnim kendine gelmeye başlayınca aklıma ilk olarak Isabell geldi. Daha önce bir kızı öpmemiştim, ve ilk öpüceğim kızın hep Isabell olucağını hayal ediyordum.
Fakat Sasha'nın bu durumda onu öpmemi istemesi, kafa karıştırıcıydı. Doğruyu söylemem gerekirse içimden bir ses onu öpmemi isterken diğeride olmaz diyordu.
Anlık aklımdan geçen düşünceleri bir kenara itip küçük masum bir öpücükten zarar gelmeyeceğini düşünerekten yavaşca Sasha'nın dudaklarına yaklaştım.
Sonuçta bu durumdaki bir kızın isteğini yerine getirmemek ayıp olurdu dimi!
Gözlerimi kapatıp dudaklarım, Sasha'nın dudaklarına temas edene kadar yaklaştım.
Dudaklarımız birleştiğinde bir anda Sasha'nın nasıl yaralandığı gözümün önünde belirdi. Sanki Sasha'nın yaşadığı her duyguyu bende o an yaşıyor gibiydim.
Korkup kendimi geriye doğru çekmek için ellerimi koltuğun minderlerine koyduğumda saçlarımın arasında bir el hissettim.
Gözlerimi açamıyordum ama beni kendine doğru çektiği için elin sahibinin Sasha olduğunu rahatlıkla anlamıştım. Bende direnmeyi bırakıp öpmeye devam ettim.
Öpüşmemiz devam ettikçe içimden birşeyin çekilmesini hissetmemde artmaya başlamıştı. Gözlerim benim emrime uymuyordu ama artık bu öpüşmeyi sonlandırmak istiyordum.
Kafamı geriye doğru çekmek istediğimde Sashanın eli saçlarımın arasında sabit bir yerde kaldı ve ayrılmamam için kendine doğru baskı uyguluyordu.
Gücümün tükendiğini hissederek paniklemiştim, evet öpüşmek oldukca ıslak ve güzel duyguydu ama şuanda sanki enerjimi emiyor gibiydi.
anlık bir panikle gözleriminn açılması bir olmuştu. Karşımda gördüğüm Sasha'nın gözleriydi fakat kurt gözleri vardı ve gözlerinin altındaki damarlar patlayacakmış gibi belirmişti.
Gözlerimin açılması ile onu görmem, son gücümüde kullanıp koltuktan destek alarak kendimi geriye doğru itmemi sağlamıştı.
Arkamda kalan ikili koltuğa çarpmamla durmam bir oldu. Kendimi halsiz hissederek gözlerimi Sasha'ya diktim hemen.
Az önce koltukta derin açılmış bir yarayla yatan Sasha şuanda koltuğa oturmuş ve saçlarını topuz yapıyordu.
Gözlerim hemen karın bölgesine kaydı, gördüğüm karşısında gerçekten son derece etkilenmiş ama bir o kadarda korkmuştum.
Yarası tamamen iyileşmişti. Şimdi anlıyordum neden onu öpmemi istediğini benim enerjimden çalıp kendini iyileştirmişti. Anlam veremediğim şey neden öperek bunu yaptığıydı.
"Senin enerji emme özelliğin mi var" dedim şaşkınca Sasha'ya bakarak.
Gülümseyip saçını topuz yaptıktan sonra "hayır tabikide bu alfalara özel bir güç" dedi.
Bana özel iyileştirme gücümü ? bu harika hissettirmişti bana ama aklıma bir soru daha takılmıştı. Umarım bu iyileştirme yeteneğim sadece öpüşerek kullanılmıyordur. Çünkü sürümde erkeklerde vardı ve benden bir erkeği öpmemi istemeleri hiç hoşuma gitmezdi.
"Umarım bu özelliğim öpüşerek etki göstermiyordur Sasha" dedim alaycı bir şekilde.
Yavaş yavaş benim enerjimde yerine gelmeye başlamıştı ve destek alarak çarptığım koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Alfa
WerewolfFilmlere konu olan bir hayata sürüklendim. Yaşadıklarımı normal bir insana anlatsam kesinlikle hastaneye kaldırılırdım.bu yüzden sustum. Normal geçen hayatımın bir gün değişeceğini nerden bile bilirdimki. Fantastik filmlerden fırlayıp gelmiş bin b...