Hayaller -7-

346 19 8
                                    

Hatırlatma:

Sebastiana döndüm.o da sesi duymuştu.Ön bahçeye doğru ilerlemeye başladım.

-Merhaba?

inlti duyduğum yöne ilerlerken yerde kanlar içinde yatan kişiyi görünce en son çığlığımı duydum.Ve karanlık...

_______________________________________________________________

gözlerimi açtığımda başımda bir çift göz duruyordu.

-Sebastian?

bu sefer gözlerim ışığa daha çabuk alıştı.

*Biraz daha bayılmaya devam edersen travma falan geçiriceksin...

*ah,harika!senden kurtulurum diye düşünüyordum.

*ben senin iç sesinim gerizekalı....Benden nasıl kurtulmayı planlıyorsun?!

*Bana gerizekalı falan deme!

Sebastian bana gülümseyerek bakıyordu.

-Günaydın güzellik!

*Sana güzellik mi dedi bu?

*Büyük ihtimalle... hey baksana kulaklarımda problem yoktu değil mi?

*Hayır.

Hey,kendi odamdayım...Güzel!Pencereden baktım.Akşam olmuştu ve Sebastian bana günaydın mı diyordu?

-Akşam olmuş sebastian...

-Akşam söylenecek başka bir şey bilmiyorum Alex.

-Ne kadar zamandır uyuyorum?

sesli bir şekilde nefes aldı.

-Yaklaşık 3 saat.

Elimle başımı tuttum.Düştüğümde kafamı fena çarpmıştım sanırım...

-Ah,kesinlikle şuan iğenç gözüküyorumdu----

-Aslında harika gözüküyorsun..Yani..Yani sen her zaman harika gözüküyorsun yani bilirsin işte...

derin bir iç çekişten sonra tekrar konuştu.

-Anladın sen...

kahkaha attım.

-Beni etkilemeye mi çalışıyorsun sen?

-Evet...Evet,çok mu belli?

kaşlarımı kaldırıp ona TABİ Kİ ŞAPŞAL! bakışımı gönderdim.Bakışım başarılı olmuş olacak ki gülümseyip başını yere eğdi.

-İşe yarıyormu?

-Hımm....Belki biraz.

Gülümseyip koluna hafif bir yumruk attım.Yataktan kalktığımda aklıma yerde kanlar içinde yatan çocuk geldi.

-Sebastian bahçede ki çocuk nerede?

Bir süre durakladıktan sonra konuşmaya başladı.

-Hangi çocuktan bahsediyoruz?

-Yerde kanlar içinde yatan çocuk.Tam... Tam olarak kapının önündeydi!

-Bahçede hiç çocuk yoktu Alex.Sen iyi misin?Kafanı çok sert çarpmış olma ihtimalin yüksek.

-Ben..Hayır ben iyiyim.Ama eminim bahçedeki çocuğu görünce bayılmıştım...

-Hayır,sen taşa takılıp düştüğün için bayıldın.

 *Birde hayaller mi görmeye başladın şimdi alexandra? ciddi misin?

*Kes sesini.

Daha fazla konuşmanın anlamı olmayacağını düşünüyordum.Nasıl olsa onu ikna edemeyecektim.

-Ben..Ben büyük ihtimalle rüya gördüm.

gülümsedim o da gülümseyince olayın çözüldüğünü anladım.

-Aç mısın?Annem bu akşam gelmez büyük ihtimalle.Son zamanlarda acile gelen hastalar çok arttı.

-Olabilir...

Aşağı indim. Telefonumu alıp mutfağa girdim. Danteyi arayacaktım eğer hayal görmüşsem bile yerde yatan kişi Danteydi ve benim onun iyi olduğundan emin olmam gerekiyordu.Sonuçta o benim en iyi akadaşımdı değil mi? 2. çalıştan sonra açtı.

 -Alo?Alex?

-Hey,Dante benim.Nasılsın?

-İyiyim aslında beni neden aradığını merak ediyorum.Bilirsin ben bir iş üzerinde çalışıyordum...

Sesinin arkasından nefes nefese kalmış bir kadın sesi geliyordu.Olayı anlamam çabuk olmuştu...

-Oh...Dostuum!!! iğrençsin!

bir kahkaha patlattı.

-Konu neydi?

-Ah,evet şey ben sadece iyi olduğundan emin olmak istedim.Bilirsin sen benim en iyi arkadaşımsın ve...

-Hayal göredin Lilith...

*ne dedi o sana az önce?

*Lilith dedi sanırım.

-Pardon?

-Tabi ki iyiyim dedim... hey,iyi misin sen?sesin garip geliyor...

-Evet iyiyim. aslında düşündüm de yarın kafede buluşmaya ne dersin?sana anlatacaklarım çok garip gelecek...

-Pekala.Seni seviyorum biliyorsun değil mi?

-Evet.Sağol...

yüzümde ister istemez bir gülümseme olmuştu.Mc Donalds'ı aradım.Menüleri isteyip kapattım.5 dakika kadar sonra kapı çaldı.

-Geldiim.

mutfak tezgahından inip kapıya gittim.açtığımda kapıda siyah saçlı,yeşil gözlü yaklaşık 1.78  boyunda oldukça yakışıklı-Bilirsiniz,oldukça...- bir adam duruyordu yanında çantası falanda yoktu.

-Merhaba?

-Lilith?

-Üzgünüm,kim?

-oh,unutmuşsun...

-Afedersiniz ben pek bir şey anlamıyorum.tam olarak neyi unutmuşum?

-Kim olduğunu...

hafifçe gülümsedim.

-Bayım fazla mı içtiniz?Çünkü ben kim olduğumu gayet iyi biliyorum.

-Öyle mi?Kimsin sen?

-Oh...Size hayatımı anlatmamı beklemiyosunuz umarım çünkü bu olmayacak...Ayrıca siz kimsiniz?

-Lucifer.

Başımda belli bir şeyler belirmeye başlamıştı Lucifer adını biliyordum.adam kolumu tutmuştu ve fazla sıkıyordu-Çok fazla acıyordu!-.Bu acımı bir kadın sesi az da olsa dağıttı.

-Yanlış kişi lucifer.O benim korumam altında.

________________________________________________________________

Geri döndüm beybiler artık hergün beraberiz..niahahahahhahaha bu arada justinli fan fiction yazmayı düşünüyorum okur musunuz?yazımlar da harf eksikliği olabilir klavyemde sorun var sorry :D

*Angel*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin