selam! İlk olarak yorumlarınız için teşekkür ederim**
Yeni başladığım AlSel hikayesi olan 'You are in love' a bakarsanız çook sevinirim! linkini buraya bırakıyorum ama profilimden de bulabilirsiniz öpüldünüz xx
https://www.wattpad.com/187775068-you-are-in-love-%E3%80%8Balsel-prologue
Birde bu bölümde birazık çok çok azcık cinsellik bulunuyor,rahatsız olan o kısmı okumayabilir
tşk
Selin..
Ali,dizimde uzanmış bir şekilde elindeki kamerayla ikimizin Polaroid bir fotoğrafını çekti.Eve geldiğimizde büyük koltuğumda birlikte uzanmıştık,onun boynundaki kolyeyi fark etmiştim,o da bana hediye etmişti.Kağıttan uçak şekline sahip olan bir kolye.
Polaroid kameradan çıkan fotoğrafımıza bakıp gülümsedikten sonra -bu sırada ben saçlarıyla oynuyordum- aklına bir fikir gelmiş gibi yatmış olduğu dizimden kalktı ve bana döndü.Beklentiyle baktım ona,
"Dans edelim mi?" dedi,bu sanki küçük bir çocuğun markete annesiyle gidip çikolata istemesi gibiydi.
"Şimdi mi?" dedim gülümseyerek,gözlerine bakıp dalga geçip geçmediğine bakıyordum.
"Evet,ama ilk önce mobilyalarını kenara çekmemiz gerekecek."
Sonra mobilyaları kaldırmaya karar verdik,ancak bu sayede dans edebilirdik çünkü.Ali telefonunu cebinden çıkardı ve Elliot Smith'in Between The Bars şarkısını açtı.
Şarkıyı duymamla gözlerim doldu ve elimi ağzıma kapatarak ağlamaya başladım,bu bize aitti.Bizim şarkımız.Ne olduğunu anlamış olacak ki önümde eğildi ve ardından bir elini belime koyup,diğeriyle elimi kavradı.Başımı omzuna koydum ve birlikte salonun içinde dans etmeye başladık.Bir süre sonra benden ayrıldı ve dudaklarını benimkilerle buluşturduğunda kollarımı boynuna doladım ve ona karşılık verdim.
Ali,ellerini kalçalarıma indirdiğinde tamamen uyuşmuş gibiydim.Sağ elimi saçlarına daldırdım.Dudaklarımızı bir iki saniyeliğine ayırıp beni kucağına aldı ve koltuğa o üstüme gelecek şekilde uzandığımız zaman başını boynuma gömdü.Giydiğim sütyenin askısını kaydırdı ve orayı morartmaya devam etti. Bunun kolay kolay unutamayacağımız bir gece olacağını şimdiden biliyordum.
'bir dahaki bölümde neler olacak?' :
Ali araba kullanırken bir şeyler yolunda gitmezse ve ikili gözlerini bir hastane odasında açarsa ne olur?
Peki Selin'in ailesi bu kazadan sonra her şeyi değiştirmeye çalışırlarsa ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between The Bars » AlSel
Conto"Sarhoştu o gün, ve bir adam ancak bu kadar güzel sarhoş olabilirdi." for you @ezgisari