~9~

1.3K 65 10
                                    

Isabell'in evinin önünde arabanın içinde Isabell'i beklerken, bir yandanda katilleri nasıl bulucağımın planını yapıyordum.

Yani direk bulunmasalarda bunları kendime çekmem lazımdı. Ama nasıl!

Daha konseye çıkıp kendimi bütün kurtlara tanıtıp Alfalığımı kabul ettiricektim. Bir sürü işim vardı ve neye nasıl başlayacağımı bilmiyordum. 

Isabell ile sevgili olursak ona bütün gerçekleride anlatmam gerekiyordu. Ben ona yalan söyleyemezdim, hrleki kendisi öğrenirse ve bunu kötü karşılayıp benden korkarsa! Işte o zaman kendime zarar verebilirdim.

Sasha'nın radyoyu alması ile arabanın direksiyonuna dalan gözlerim kendine gelmişlerdi.

"Bu kadar çok düşünme kendine zarar verirsin!" Hemen yanımda sarı saçlarıyla sıcak bir gülümseme yollayan Sasha'ya baktım.

Çok acayiptirki Sasha'yı öpmem hala aklımdan çıkmıyordu. Güzel kızdı ama büyük bir ihtimal ile benden de büyüktü. Sahi acaba kaç yaşındaydı?

"Sana birşey sorucam Sasha, kaç yaşındasın? normal olarak?" Dedim.

Gülümseyerek bana baktı.

"Bu soruyu bende kendime soruyorum aslında" dedi. Durup biraz düşündükten sonra konuşmasına devam etti. " en son 80 yaşımda saymayı bıraktım ben" diyince gözlerim yuvalarından fırlayacakmış gibi açıldılar. 

Tamam büyük bir yaş söylüyeceğini biliyordum ama 80 mi dedi o ?

dış görünüşü tamamen 20 lik bir çıtır gibiydi. 

"Peki bende artık bu görünüştemi kalıcam" dedim tedirgin bir şekilde.

Sasha tekrar gülümseyip " hayır 18 yaşına girdiğin gün bedeninde değişiklikler olucak işte o zaman ki değişiklikler sende ömür boyu kalıcak" dedi.

"Değişiklikmi ? Beden gelişmesi gibi mi ?" Diye sordum merakla.

"Hem bedenin son halini alıcak, hemde kurt olduğunu simgeleyen bir iz çıkıcak. Bir nevi dövme gibi yada bi doğum lekesi." Dedi gayet anlaşılır bir dilde.

Gözlerimi Sasha'dan çekerek önüme döndüm. 18 ime çok yoktu. Acaba nasıl birşeye benziyecektim. Yada nasıl bir iz çıkıcaktı vücudumda.

"Senin izin nasıl birşey ?" Diye sordum tekrardan merakla.

Bir kahkaha patlatıp " şuan simgemi göstermem için uygun biryer değil" diyerek gülmeye devam etti.

"Anlamadım, neden uygun değil ?" Diye cevapladım hızlıca.

Gülmesini bir anda kesip bedenini tamamen bana çevirdi. "Bak şimdi her kurtun izi bedeninin her hangi bir noktasında çıkabilir ve benimkide şuan açıp gösteremiyceğim bir yerde çıktı. Eğer istersen baş başa kaldığımızda gösterebilirim sana" dedi. Göz kırparak tekrar önüne dönüp kahkahasını atmaya devam etti.

Şimdi anlamıştım işte. Ama görmek istediğimden emin değildim.  Kim bilir benimki nerde çıkıcaktı diye düşünürken, arka kapı açıldı ve Isabell arabaya bindi.

Yüzündeki gülümsemeden izni aldığı anlaşılıyordu.

"Tamamdır Isaac artık istediğin kadar uzaklara gidebiliriz" diyerek arka koltuğa oturdu.

bende çok beklemeden arabayı çalıştırarak yola koyuldum.

*******

Hershell'ın o muhteşem evine geldiğimizde Isabell'in ağzı açık kalmıştı.

Son AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin