Inca o z ploioasa . Din camera mea se puteau auzi picaturile de ploaie ce loveau puternic pamantul. Am auzit rasete , stiam ca jos erau Daniel, fratele meu, si Niall Louis Harry Liam si Zayn. Probabil fratele meu a mai scris un cantec pentru ei ...
Am pasit usor pe gresia rece din baie , Tot ce ma poate face sa ma simt mai bine pe ploaia asta este o baie calda.
Am intrat in cada , descoperindu-mi complet corpul. Usor usor picaturile de apa se jucau pe pielea mea fina , in timp ce ma asezam in cada .
Imi masam usor pielea incepand cu sanii si coborand mai jos incet incet incepand sa-mi masez partea intima .
Am lasat un mic oftat sa-mi scape printre buze. M-am oprit cand am simtit un fum innecacios de tigara , stiam ca mama si tata sunt plecati , iar eu si Daniel fumam numai pe balcon.
Mi-am intors privirea catre usa baii , dand perdeaua la o parte .
In tocul usii era Zayn , rezemat de perete cu un mic zambet in coltul gurii facand cerculete frumoase din fum .
In acel moment , fata mea s-a inrosit si am tras perdeaua nestiind de cat timp se afla acolo .
*- Ce faci aici? am intrebat , neintorcandu-mi capul spre el .*
*- Daniel si baietii s-au dus la studio , eu nu-mi gaseam bricheta asa ca am venit sa o imprumut pe a ta * spuse el usor amuzat
Chiar daca nu ii puteam vedea fata , simteam zambetul lui . Am auzit pasi ce se apropiau de mine, m-am speriat caci nu ajungeam la prosop. Tot ceea ce am putut face a fost sa ma acopar cu propriile maini , ridicandu-mi genunchii la piept.
Zayn s-a asezat pe marginea cazii stinand tigara in chiuveta si uitandu-se cu un zambet cald catre corpul meu .
*- Zayn ....te rog. pleaca ....Am spus lasandu-mi capul in jos . *
*- Ana...nu trebuie sa iti fie rusine *. spuse in timp ce isi dadea jos tricoul alb ce ii definea musculatura*
*-Ce faci ?* am intrebat uimita in tmp ce ii analizam tatuajul cu aripi imprimat pe piept..............
HEII VAS HAPENIN. prima parte woop woop . Va roog am nevoie de pareri si comentarii . e primul meu one shot. eu sunt Axisim si scriu chestii dirty . si Polaris o sa puna primul capitol din Cine sunt eu . Va imploor sa comentati . am nevoie de parerile voastre !
-Axisim