Arkadaşlar okuyan herkes vote yaparsa çok mutlu olacağım . İyi okumalar . Mm 'ya koyduğum şarkı ile okursanız sevinirim , duygu yüklemesi olur hem ...
Sanki ölü gibi yağmurun altında , sokaklarda yürüyordum. Ağladığımda belli değil olmuyordu zaten .
Ah şu yağmur, tek kötü gün dostum benim . Tek sığınağım. Neden bu haldesin diye sorabilirsiniz, anlatayım. O gün Ali teklifimi kabul etmedi . Amacı benim canımı yakmak imiş . Hemde neden biliyor musunuz ? O gün dövdüğüm kız onun sevgilisiymiş .
O olayın üstünden tam 1 hafta geçti. Ve ağlamamın sebebi bu da değil. Annemin gittiği gibi babam da beni cici annem için bırakıp gitti . Vay be kıza bak 1 haftada neler yaşamış diyebilirsiniz . Ama 1 hafta değil. Bunlar 1 gecede oldu , üst üste . Ali bana planını anlatınca sinirli bir şekilde eve girdim . Cici annemin hamile olduğunu ve Amerika'ya yerleşmek istediğini söyledi ;
* Flashback *
"Artık yeter Zafer , ben bu kıza katlanamıyorum . Bak beni dinlediğide yok. Ayrıca hamileyim . Bir çocuğumuz olucak ve ben onun Selini örnek almasını istemiyorum. "
"Ama hayatım oda benim kızım. Ne yapmamı istiyor-"
"Seçim yapıcaksın , senden hemen burda seçim yapmanı istiyorum Zafer ." Ben bu olanları gizlice dinliyordum . Babam da beni bırakıp gidecek miydi ? Bu muydu hakettiğim ? Herkes tarafından yanlız bırakılmak . Başımdan aşağı kaynar sular dökülüyordu her an .
Babam beni bırakmaz dediğim anda ise :
" Seni seçiyorum , seni ve çocuğumuzu . Selin büyüdü Artık . Zaten 1 hafta sonra doğum günü, ona düzenli para göndeririz . Burda kalır.."
*Flashback Son *
Evet doğru bildiniz yarın benim doğum günüm. Ve tek kutlayacak kişi Melisa ama yarın sabahtan okulda pasta kesicekmişiz . Alinin önünde güçlü olduğumu göstermek için . Ben istemedim ama zorladı.Pasta kesilmeden önce bir konuşma yapacaktı Melisa :
"Evet arkadaşlar , Bildigimiz üzere bugün Selin'in doğum günü, " Göz Yaşlarımı tutmakta çok zorlanıyordum.
" Ve bazılarınız bilmesede , Selin'in Babasıda Annesi gibi bırakıp gitti onu . " Bunu söylediğinde gözümden bir yaş aktı ama hemen sildim . Ali bu konuyu yeni öğrenmiş olacak ki onunda gözleri dolmuştu . Ama kendisi umrumda değildi. Melisa devam etti ,
" Bu yüzden bizim onu artık bırakmamamız gerekiyor . 4 yıllık dostluğumuz var , mazimiz var . Biz hep birbirimize yardım ederdik , şimdi içimizden en çok yardıma , desteğe ihtiyacı olan kişi o . " Melisaya bakarken gözyaşlarımı saldım . Herkesin gözü dolmuştu. Ali 'de dahil. Birden hepsi gelip sarıldı bana , aynı anda . Ali ise arkadan bakıyordu . Sonra çekip gitti zaten ..Kafetarya da oturuyordum , elimdeki kağıdı karalıyordum . Birden karşıma biri oturdu . Bakmaya tenezzül bile etmemişken sesi kendisini ele verdi zaten .
"Selin ben çok özür dilerim . Gerçekten bilmiyordum "
"Bilsen ne olurdu ki Ali ? Ne olurdu ?"
" Yapmazdım . Sana acı çektirmezdim , acına acı kattırmazdım . "
"Ali şuan canım çok acıyor, senin yaptığın şeyden dolayı değil!.. Herkesin beni bırakıp gitmesinden bıktım , usandım . Annem bıraktı, babam bıraktı. Kimim kaldı ki?"
"Ben varım " dedi . Bunu bana acı çektirmeye çalışan kişi diyordu .
"Bunu söyleyen ki sen misin? " "Hadi Ali sen sevgilinin yanına git . Hadi ,.."
" Ayrıldım ondan "
"Ne ? "
" Ayrıldım işte Selin. Pişmanım anlasana , içimde seni görünce canlanan kelebekler kayboldu . Bulamıyorum onları . Affet beni "
"Çok erken Ali , çok " masadan kalkıp gittim . İzin aldım ve eve gittim . Babamın odasına girdim . Yastığını kokladım . Annemin parfümlerine dokundum , belki parmak izi vardır diye . Ben düşmanıma bu kadar acı veremezken onlar kendi kızlarına nasıl bu kadar acımasız olabiliyorlardı ? Nasıl bu kadar merhametsiz olurlar ? Beni bu duruma nasıl sokarlar , hiçmi düşünmediler beni ?.. Hiçmi sevmediler ?
Bir şarkı mırıldandım kendi kendime
" Bak güneş batıyor işte, bir gün daha yakınız . Bu yağmur sensin işte , GÖKYÜZÜNDE " ... " Kaç yıl oldu gideli ? Kaçıncı uykundasın ? Hangi rüzgar aldı seni , hâlâ üşütüyor beni ..."
Salona indim . Annem ve Babamla hep birlikte oturduğumuz o koltuğa kıvrıldım , gerisi karanlık zaten ..Gözlerimi aradığımda karşımda Melisa Ve Ali vardı. Hemen yerimde doğruldum ,
"Sizin burda ne işiniz var ya ? " dedim , Ali lafa atıldı
" Seni merak ettik . "
"Nasıl girdiniz ? " diye sordum . Melisa :
Kızım ikizin burda duruyor hatırlatırım , diye atıldı .
Tabi ya onda yedek anahtar vardı. Ayağa kalkmaya çalışınca sanki karnıma bıçak saplandı. Dengemi kaybettim ve tekrar oturudum . Ali ve Melisa telaşlandılar. Ali bana çok ilgi gösteriyordu , gerçekten pişmandı galiba .Akşam olmuştu ve ben ayağa kalkamıyordum . Yasak konmuştu Melisa Hanım tarafından . Mutfaktaki Ali ve Melisa'ya baktım. Çok eğleniyorlardı yemek yaparken .
Onlara seslendim
"Bende gelmek istiyorum ama ya .. "
" Olmaz Selin Hanım yasağınız var " dedi Melisa . Ali'ye yavru köpek bakışlarımı atarken ellerini yıkadı ve yanıma geldi . Kucağına aldı beni ve mutfağa götürdü . Onun kucağındaydım . Bu arada Ali'yi affettim ama hâlâ kırgınlığım yok değil. Kıkırdamaya başladım . Çünkü Melisa bir türlü patatesi soyamıyordu . Ali'nin beni izledigini farkettim. Bu bile beni mutlu edemiyordu ..Yemeğimizi yedikten sonra Melisa ' nın gitmesi gerekti . Ali'de gidecekti. Onu kapıya kadar yolcu ettim , tam kapıyı kapatıcakken elini kapıya koydu ve kapatmamı engelledi .
"Teklifin Hâlâ Geçerli mi , Selin Hanım ? "Evettt 3. Bölümümüzde yayınlanmış bulunuyor . Bu bölümü BaakSenaVural 'a adıyorum. Kendisi her yayınladığım şeye yorum yapıyor. Çok teşekkür ederim.
● "Yardımcı Ögelerime" çok teşekkürlerimi sunuyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Sırrı -Alsel -
FanfictionKoca Gözlü bir kız Gökyüzü Gözlü bir erkek. İki piskopat birbirlerine aşık olursa ne olur? Bir Gecede neler yaşanabilir ? Bir gece neler saklayabilir ? GECENİN SIRRI ...